"Brzo reagirajte, gradite nove sjajne stvari i živite u budućnosti", poručio je Mark Zuckerberg zaposlenicima u predstavljanju novog smjera kompanije Meta, piše Guardian.
Osim toga, Zuckerberg je predstavio niz novih slogana i promjena u tvrtki koja se prethodno zvala Facebook.
U objavi koju je podijelio na svojoj Facebook stranici, Zuckerberg je napisao da je Meta sada "metaverzalna tvrtka koja gradi budućnost društvenih veza", a ne prvenstveno tvrtka fokusirana na društvene medije. Tvrtka će, sukladno tome, svoje zaposlenike ubuduće nazivati "metamates" (u slobodnom prijevodu - "meta drugovi").
Zuckerberg je istaknuo da želi reformirati pravila i vrijednosti tvrtke, koje nisu ažurirane od 2007. godine. Također je potaknuo radnike da se “fokusiraju na dugoročni učinak”.
- Fraza "Usredotočite se na dugoročni učinak" naglašava dugoročno razmišljanje i potiče nas da produžimo vremenski okvir za učinak koji imamo, umjesto optimizacije za kratkoročne pobjede - napisao je u svojoj objavi.
- Trebali bismo prihvatiti izazove koji će imati najveći utjecaj, čak i ako se potpuni rezultati neće vidjeti godinama - dodao je.
Zaposlenici se suočavaju s brzim odmakom tvrtke od društvene mreže koja se gradila 17 godina do građenja metaverzuma, koji je većini još uvijek nepoznanica. Inženjere Instagrama i Facebooka navodno se potiče da se prijave za poslove u odjelima za metaverzum i virtualnu stvarnost u tvrtki, a Meta je zaposlila tisuće novih radnika iz konkurentskih tvrtki - između ostalih, i Appela.
No, ove promjene lagano brinu i zaposlenike i dioničare tvrtke. Naime, dionice Mete doživjele su povijesni pad nakon posljednjeg poslovnog izvješća, što je dovelo do gubitka više od 230 milijardi dolara u tržišnoj vrijednosti kompanije.
Usprkos povijesnom padu, Zuckerberg je ostao nepokolebljiv u svom uvjerenju da je metaverzum ključan projekt tvrtke (uostalom, u njega je već uložio 10 milijardi dolara).
- Uvjeren sam da je ovo pravi put za kompaniju, poručio je Zuckerberg ulagačima u kompaniju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....