MEĐUNARODNI USPJEH KLJUČAN ZA RAST

Vrijednost Netflixovih dionica skočila zahvaljujući vijestima da su u prošlom kvartalu povećali broj pretplatnika za 3,2 milijuna

Glumci serije 'Čudnije stvar'; Gaten Matarazzo, Caleb McLaughlin i Millie Bobby Brown
 Lucy Nicholson / REUTERS
Dionicama je vrijednost narasla za 20 posto nakon što je servis po prvi puta u povijesti prijavio prihod od 2 milijarde dolara i nakon proširenja u 130 zemalja diljem svijeta

Dionicama Netflixa vrijednost je porasla za 20 posto tijekom trgovanja izvan uobičajenog radnog vremena burzi zahvaljujući vijestima da je tvrtka u trećem kvartalu ove godine povećala broj pretplatnika, piše The Guardian. Tvrtka je priliv novih pretplatnika pripisala interesu za nove serije kao što su Čudnije stvari i Luke Cage.

Netflixovi prihodi po prvi su puta u povijest tvrtke premašili 2 milijarde dolara. Povećanje pretplatnika u prošlom kvartalu dvostruko je veće u odnosu povećanje u pretprošlom kvartalu, no rast i dalje nije na razini rasta iz 2015. godine.

U Sjedinjenim Američkim Državama na Netflix se prošlom kvartalu pretplatilo 370 tisuća novih korisnika, što je više nego što se očekivalo, no to je velik pad u odnosu na rezultate iz istog kvartala 2015. godine kada je broj pretplatnika povećan za 880 tisuća.

Na međunarodnom je planu Netflix daleko premašio očekivanja te je dodao 3,2 milijuna novih pretplatnika. Predviđanja su predviđala rast od 2 milijuna novih korisnika. Netflix je prošle godine u istom kvartalu dodao 2,74 milijuna novih pretplatnika, ali se u međuvremenu proširio na 130 zemalja.

Direktor Netflixa Reed Hastings potvrdio je da će servis možda dopustiti preuzimanje sadržaja na uređaje za gledanju u situacijama kada korisnici nemaju pristup internetu. Nije rekao kada će ta opcija postati dostupna korisnicima, no neke izvještaji kažu da bi se to moglo dogoditi krajem 2016. godine.

Hastings nije htio otkriti pojedinosti međunarodnog uspjeha, ali je rekao da Netflix ostvaruje dobar proboj na tržište te da stalno rade na poboljšanju usluge. Direktor za sadržaj Ted Sarandos rekao je da su serije koje su hit u SAD-u, kao što su Čudnije stvari i Luke Cage, hitovi i na međunarodnom tržištu.

Sarandos se osvrnuo i na priče da bi Disney navodno mogao kupiti tvrtku. 'Kada bi nas velika medijska kuća kupila to nas ne bi spriječilo u akviziciji sadržaja od njihovih konkurenata jer se takve stvari sada događaju i događale su se i prije', objasnio je Sarandos. Hastings je dodao da će Disney vjerojatnije pokrenuti vlastitu aplikaciju nego što će kupiti Netflix.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 03:20