Kako kupujemo u trgovinama, kako donosimo odluke, zašto smo kao ljudi iracionalni i kako to da svi, dok googlamo, padamo na isti štos, takozvani Baader-Meinhof fenomen?
Na ta pitanja odgovore želi dati neuromarketing, nova metoda marketinga koja, kako kažu, "pokušava ući u glavu kupca".
Sve o toj novoj metodi, zabludama i istinama te zašto sve trgovine imaju male pločice na podovima, ispričao nam je Dalibor Šumiga, šef domaće tvrtke Promosapiens, zasad jedine u Hrvatskoj i šire koja klijentima nudi usluge neuromarketinga, u novoj epizodi podcasta Jutarnjeg lista ‘Na aparatima‘.
- Sva istraživanja pokazuju da se kupci u trgovinama s manjim pločicama sporije kreću. Zašto? Zato što smo tako evolucijski programirani... - ispričao je Šumiga.
Cijelo objašnjenje pogledajte ispod.
U novoj epizodi Kako nam reklame ‘ulaze u glavu‘ možete vidjeti i poslušati zašto Šumiga misli da ljudi zapravo ne znaju što žele, manipuliraju li reklame nama, zašto je presudno važna priča o čimpanzi Ravenu, najboljem životinjskom ulagaču na Wall Streetu i, napokon, prisluškuje li nas Google i kako točno zna što mislimo unaprijed.
Podcast ‘Na aparatima‘ bavi se temama budućnosti, tehnologije i društva. Kako ćemo živjeti, raditi i družiti se za 30 ili 50 godina? Hoće li nas tehnologija napraviti glupljima ili pametnijima, hoćemo li i dalje jesti meso, igrati šah, čitati knjige, slušati rock‘n‘roll u 2050. godini?
Pratite nas na vašim najbližim aparatima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....