INFOBIPOV NOVI ADUT

Prvi hrvatski jednorog predstavio inovativnu tehnologiju: Evo kako funkcionira ‘Call Link‘

 Ilija Matanović
Call Link predstavlja najjednostavniji način na koji agenti mogu uspostaviti govorne ili videopozive uživo s korisnicima

Hrvatska tvrtka Infobip, prvi hrvatski jednorog, na najvećem svjetskom sajmu mobilne tehnologije Mobile World Congress u Barceloni predstavila je novu verziju korisničke podrške putem videopoziva, koja će tvrtkama omogućiti značajno brže rješavanje upita i kraće vrijeme čekanja za korisnike.

Ovo novo rješenje, nazvano Call Link, osmišljeno je za potrebe tvrtki s velikim brojem korisničkih upita, poput primjerice telekomunikacijskih i komunalnih, ali i proizvođača elektroničke opreme. Prema navodima iz Infobipa, Call Link predstavlja najjednostavniji način na koji agenti mogu uspostaviti govorne ili videopozive uživo s korisnicima.

"Zahvaljujući Call Linku agenti mogu vrlo brzo i učinkovito otkloniti poteškoće i riješiti probleme, dok istovremeno skraćuju vrijeme čekanja, smanjuju troškove i povećavaju korisničko zadovoljstvo", objasnio je Adrian Benić, glavni direktor za proizvode u Infobipu.

image

Ivan Ostojić

Ilija Matanović

"Osim toga, pošto Call Link može generirati koliko god video linkova je potrebno, tvrtke mogu bez problema povećati svoje kapacitete i zadovoljiti potražnju u vrijeme njihovih najprometnijih sati. Prema feedbacku klijenata koji već koriste naš proizvod, znamo da im ta sinkronizirana komunikacija omogućuje da u što kraćem vremenu obrade više korisničkih upita nego što su mogli dosad. Tako da ne samo povećavaju produktivnost, nego ostvaruju prisniju komunikaciju s krajnjim korisnicima".

Prema rezultatima istraživanja koje je provela CRM platforma HubSpot, 90 posto korisnika smatra kako je vrijeme odgovora od 10 minuta ili kraće iznimno važno u slučajevima kada imaju neki upit. Međutim, tvrtke često ne uspijevaju zadovoljiti takva očekivanja svojih korisnika i multipliciraju njihove pozive na više različitih agenata, što produljuje vrijeme čekanja. Call Link uklanja sve te probleme, tvrde iz Infobipa.

Stvar fukcionira tako da, koristeći jednostavan web link, agenti korisničke ili tehničke službe mogu automatski prebaciti pisane chat upite u govorne pozive ili videopozive. Opcija Call Link generira jedinstvenu poveznicu, zahvaljujući kojoj korisnik ne mora instalirati dodatne aplikacije.

image

Silvio Kutić

Ilija Matanović

"Ovo rješenje ima potencijalnu primjenu u velikim sustavima, recimo u bolnicama, gdje može značajno olakšati naručivanje. Isto tako, u situacijama kod telekomunikacijskih kompanija, gdje korisnik prebacivanjem na video ili glasovni poziv može puno jednostavnije pojasniti svoj problem ili neki kvar uređaja", objasnio je Infobipov Ivan Ostojić.

Call Link je već sada dostupan zainteresiranim tvrtkama. Prema navodima iz vodnjanske tvrtke, ovaj sustav uklanja potrebu za dugotrajnim interakcijama između agenata i korisnika i tvrtkama omogućuje da se sa svojim korisnicima povežu bilo gdje i bilo kada. Agenti poveznicu mogu podijeliti putem bilo kojeg dostupnog kanala, uključujući WhatsApp, SMS i e-mail, te putem računala ili mobilnog telefona.

Call Link nudi više mogućnosti za tvrtke koje žele unaprijediti iskustvo svojih korisnika i smanjiti troškove. Osim toga, omogućuje utvrđivanje postojećeg stanja u stvarnom vremenu, pri čemu korisnici mogu objasniti svoje upite putem videopoziva, a agenti korisničke podrške istog trena otkloniti navedene poteškoće. Primjerice, ako korisnik ima problema s dostavljanjem stanja brojila, agent može prebaciti upit na videopoziv i provesti korisnika kroz postupak.

image

Ivan Ostojić i Silvio Kutić

Ilija Matanović

"Nadalje, Call Link tvrtkama iz različitih industrija i različitih veličina omogućuje cjenovno prihvatljivu govornu i videopodršku koju inače ne bi mogli koristiti s obzirom na infrastrukturne zahtjeve. Ovaj je proizvod dokaz Infobipove predanosti da budemo cjelovita višekanalna komunikacijska platforma za svakoga", naveo je Adrian Benić.

Call Link samostalan je proizvod dostupan korisnički orijentiranim tvrtkama. Može se koristiti na svim uređajima, uključujući stolna i prijenosna računala, tablet računala i pametne telefone, a kompatibilan je s najpopularnijim internetskim preglednicima kao što su Chrome, Firefox i Safari.

Pozivi krajnjih korisnika mogu se konfigurirati kako bi se mogli obaviti putem bilo koje korisničke aplikacije koja je implementirala Infobipov skup rješenja za komuniciranje putem interneta u stvarnom vremenu, rješenja Infobip Conversations ili bilo kojeg telefonskog broja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2024 23:52