Koliko je burza neobična pokazuju jučer objavljeni kvartalni rezultati Facebooka u usporedbi s prekjučer objavljenim rezultatima Applea. Prihodi Facebooka od oglasa porasli su 57 posto, sa 3,3 mlrd dolara na 5,2 milijarde pri čemu je četiri petine tog prihoda od mobilnih oglasa, budući da se Facebooku najčešće pristupa sa mobilnih uređaja.
Nakon objave rezultata Burza je Facebook procijenila na oko 330 mlrd dolara, što predstavlja rast od 8,8 posto u odnosu na vrijednost prije rezultata. Nakon pada prodaje iPhona u istom tromjesečju sa 60 milijuna komada na 51 milijun komada, dionica Applea je pala 8 posto, a vrijednost kompanije sa 600 na oko 550 mlrd dolara. Pri tome, Appleova kvartalna dobit je ostala 10 mlrd dolara, manja nego 13 mlrd dolara u kvartalu prije, ali još uvijek veća od cijelog prihoda Facebooka. Još jednom: profit Applea je veći od cijelog prihoda Facebooka, koji se procjenjuje na oko 1,5 mlrd dolara.
Od 186 milijardi godišnjeg tržišta digitalnih oglasa Facebook očekuje da će uhvatiti oko 12 posto, dakle oko 20 mlrd u godini (lani je bio na 10 posto). Google pada, ali s kojih visina, sa 35 posto, na 33 posto, a u ovoj se godini očekuje 31 posto, još uvijek zamalo triput veći od Facebooka. I još jedna cifra – broj korisnika Facebooka narastao je na 1,66 milijardi. Očekuje se objava rezultata Googlea.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....