TVORNICA NOVCA

Novi kralj YouTubea: Prvo je dijelio novac neznancima, a sada zarađuje 54 milijuna dolara godišnje!

MrBeast

 Dave Kotinsky/Getty Images/Profimedia/Dave Kotinsky/getty Images/profimedia
Jimmy bi davao ljudima na ulici, ulagao u nove videe I tako oko sebe prikupljao sve veću popularnost. Uz rast popularnosti, rastao je I budžet

Na popularnoj mreži YouTube, status kralja od 2013. godine nosio je Šveđanin Felix Kjellberg, mnogima poznatijih kao PewDiePie. On je tada postao individualni vlasnik kanala s najviše pretplatnika te je taj status uspio zadržati sve do sada. Ako ste barem malo vremena proveli na ovoj popularnoj mreži zasigurno ste primijetili popularni kanal koji drži američki youtuber Jimmy Donaldson. On je naime ovoga mjeseca prešao brojku od 111 milijuna pretplatnika i tako prestigao dosadašnjeg rekordera Felixa Kjellberga te postao novi kralj YouTube platforme.

Jimmy Donaldson, mladić iz Sjeverne Karoline kojega njegovih 112 milijuna pratitelja više znaju pod nazivom MrBeast, svoju je YouTube karijeru započeo objavljivajući videe u kojima neznancima na ulici dijeli novac. Ovaj dvadesetčetverogodišnjak, šaljiva i simpatična karaktera vrlo je brzo uz sebe privukao brojne sponzore koji su mu omogućili financiranje njegovih videa. Sav novac koji bi dobio od sponzora, Jimmy bi davao ljudima na ulici, ulagao u nove videe I tako oko sebe prikupljao sve veću popularnost. Uz rast popularnosti, rastao je I budžet.

Ovaj influencer sada je svoju YouTube karijeru pretvorio u pravi biznis koji se neprestano širi. Ulaže i donira novac brojnim projektima, otvorio je vlastiti lanac brze hrane pod nazivom MrBeast Burger te prodaje vlastite brending proizvode. Prema listi youtubera koja prikazuje koliko oni zarađuju, stoji podatak kako je Jimmy prošle godine zaradio čak vrtoglavih 54 milijuna dolara.

Njegovi su videi spektakularnih raspona, prepuni profesionalne produkcije koju pokriva veliki budžet. Također posjeduje i vlastiti studio koji se prostire na nevjerojatnih 60.000 četvornih stopa. Iz njega planira i snima svoj YouTube sadržaj. Jedan od njegovih najpopularnijih videa je zasigurno onaj gdje rekonstruira Netflixovu seriju Squid Game. Samo je za taj projekt trebalo 3.5 milijuna dolara. Za potrebe snimanja tog videa, Jimmy je pozvao čak 465 osoba koje su se natjecale za glavnu nagradu koja je iznosila 456,000 dolara. Većina njegovih videa sličnog je sadržaja. Primjerice, u jednom videu je organizirao igru skrivača, gdje je pobjedniku dao milijun dolara.

O raskoši YouTube kanala MrBeast govori podatak kako samo na izradu minijaturne fotografije, one male sličice koja mami gledatelje da otvore video, potroši čak do 10 tisuća dolara. Ali YouTube nije jedina platforma na kojoj ima mnogo pratitelja. Na Twitteru ga prati 16 milijuna pratitelja, dok na Instagramu broji 21 milijun obožavatelja.

No, ono što ovog youtubera razlikuje od većine ostalih je podatak da on većinski dio svoje zarade ponovno investira u stvaranje novih videa ali i u razne donacije. Tako je primjerice 2020. godine pokrenuo vlastitu filantropsku organizaciju koja je od svojeg osnutka donirala 2 milijuna obroka svima u potrebi na području Sjeverne Karoline. Također je 2019. pokrenuo kampanju Team Trees koja za glavni cilj ima posaditi 20 milijuna stabala diljem Sjedinjenih Američkih Država.

O tome da je MrBeast postao novi kralj YouTube platforme ne govori samo podatak o broju pretplatnika već I brojevi pregleda na videozapisima. Tako PewDiePie u posljednje vrijeme ima oko 5 milijuna pregleda po prosjeku dok MrBeast rijetko ima manje od 70 milijuna pregleda po videu. Neki od njegovih popularnijih videa prelaze vrtoglavu brojku od 300 milijuna pregleda.

Kako je ovo riječ o individualnim kanalima na YouTubeu, općenito gledajući kanali koje drže ljestvice I dalje su indijski glazbeni kanal T-Series (229 milijuna), a slijede ga američki kanal s dječjim pjesmicama Cocomelon (147 milijuna) te još jedan indijski glazbeni kanal, Sony Entertainment Television India (146 milijuna).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 20:15