U Microsoftu si, čini se, jednostavno ne mogu pomoći: nakon što već neko vrijeme marljivo na web puštaju video isječke u kojima propovijedaju superiornost svojih proizvoda nad onima iz Applea, sada su se okomili i na Google. Konkretno, na Googleovu sklonost prikupljanju osobnih podataka njihovih korisnika, što zapravo cijeloj inicijativi daje donekle plemenitu svrhu (ako izuzmemo činjenicu da će na svemu Microsoft još i zaraditi).
O čemu se točno radi? Microsoft je na svom webu otvorio novi kutak, gdje se mogu kupiti šalice i majice (po cijenama od 8 do 26 američkih dolara) s natpisima koji više ili manje duhovito ironiziraju Googleove polušpijunske metode. Pa tako postoji šalica s parafrazom kultne britanske parole "Keep calm", koja govori "Budite mirni dok mi krademo vaše podatke".
Ili majica na kojoj je nacrtan špijun s natpisom "Gledam te", kao i majica na kojoj je veliki pauk s logom Googleove tražilice Chrome (koja i na ostalim predmetima služi kao identifikator) te s porukom "Uđite u našu mrežu".
"Stavite svoje omiljeno piće u šalicu kako biste svijetu pokazali da ste, dok Google pokušava zarađivati na skoro svakom aspektu vašeg digitalnog života, vi sasvim mirni. I Kafeinizirani", piše u opisu šalice, koja košta 7,99 dolara.
Većina majica na sebi ima termin koji su skovali Microsoftovci - Scroogled - napisan prepoznatljivim Googleovim fontom . Prema njima, scroogled znači biti prevaren, nadziran, otračan, nasamaren i slično, a riječ je nastala još početkom ove godine, kada je Microsoft pokrenuo web stranicu "Don't Get Scroogled", kako bi demonstrirao koliko je njihova tražilica Bing "poštenija" od Googlea.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....