KRAJ JEDNE ERE

KONAČNO STIŽE DUGO OČEKIVANA OPCIJA NA FEJSU 'Lajk' dobiva društvo, uskoro ćete na nečiji status moći reagirati s pet dodatnih emocija

 Screenshot/YouTube

Za samo nekoliko tjedana Facebook će naučiti voljeti. I biti tužan. I ljut.

Društvena mreža najavila je lansiranje pet novih opcija za reagiranje na objave kroz sljedećih 'nekoliko tjedana', prenosi britanski Wired i to nakon što je Facebook izvijestio da mu je korisnička baza narasla na 1,6 milijardi korisnika, uključujući 1,4 milijardi na mobitelima.

Umjesto jednostavnog lajkanja stvari, korisnici će se moći izraziti putem opcija 'Love' ('Volim'), 'Haha', 'Wow', 'Sad' ('Tužan') i 'Angry' ('Ljut'). Na stolnim računalima i laptopima opcije će se otvoriti kada mišem pređete preko 'Like' opcije, dok će mobilni korisnici morati stisnuti i nastaviti držati 'Like'.

Facebook je predstavio svoje nove 'emojije', koje zove 'Reactions' ('Reakcije') u listopadu prošle godine te ih je od onda testirao u određenim državama diljem svijeta. Društvena mreža rekla je da su 'Reakcije' odonda doživjele neke promjene te da je 'Yay' reakcija uklonjena jer nije bila 'univerzalno razumljiva'. Facebook je rekao da su se nove opcije brusile mjesecima kako bi korisničko iskustvo bile pravilno.

'Ovo je bila opcija koja se nalazila u srcu korisničkog iskustva na Facebooku, što je značilo da mora biti kvalitetno implementirana kako ne bi odbijala ili zagušivala to iskustvo', rekao je Chris Cox, glavni operativac za proizvode u Facebooku, u izjavi za Bloomberg.

Facebook se sve više okreće novim poslovnim poduhvatima i proizvodima kako bi stimulirao rast, uključujući i neograničenu ulogu za Messenger aplikaciju te investirajući u virtualnu stvarnost i umjetnu inteligenciju.

No, glavni dio poslovanja u Facebooku ipak čini glavni proizvod, a lajkovi će ostati glavna valuta. Animirane reakcije dozvolit će korisnicima preciznije reakcije na objave, a mogle bi shodno tome Facebooku omogućiti da još bolje upozna svoje korisnike. Takvi podaci potencijalni su rudnik zlata za Facebookovo oglašivačko poslovanje.

Fiksnog datuma za implementaciju novih opcija na nivou cijelog svijeta zasad nema, no prema najava radi se o tjednima. Kakve će reakcije biti? Korisnici će osim 'sviđanja' i komentiranja po prvi puta imati dodatnih izbora.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. studeni 2024 03:30