Pri niskim temperaturama, kad se povećava viskoznost ulja, otežava se ubacivanje mjenjača u stupnjeve prijenosa, posebice u rikverc, pri pokretanju potpuno hladnog automobila i tada može doći do zapinjanja mjenjača.
Kod mnogih novih automobila, teško je ubaciti u 'rikverc' i kad je motor zagrijan. To je posljedica kompliciranog mehanizma za šaltanje, sa sajlama. Stupnjeve prijenosa mijenjajte odmjereno, ni prebrzo, niti presporo. A u konkretnom slučaju, pri paljenju hladnog motora i pokretanja automobila postupite na sljedeći način:
Kad upalite hladan motor, u 10-20 sekundi koliko je dovoljno pričekati do polaska, pritisnite kuplung do dna, pa lagano gurnite ručicu mjenjača u treću brzinu, pa povucite u četvrtu, pa ponovno gurnite u treću i povucite u četvrtu. U trećem koraku, nastavljajući držati kuplung do kraja, ručicu mjenjača ubacite u rikverc. Ne bi trebala zapinjati - savjetuje prometni stručnjak Željko Marušić za Autoportal.hr.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....