JEDNO OD NAJVEĆIH ULAGANJA U NEKU HRVATSKU IT FIRMU

iStudio: 'Od slovenskog fonda dobili smo investiciju od čak milijun eura'

Nakon šest mjeseci pregovora zagrebački iStudio , najuspješnija hrvatska i jedna od vodećih regionalnih agencija za digitalni marketing, ovih je dana od slovenskog fonda RSG Capital dobila investiciju od čak milijun eura.

Sadržaji na webu

Riječ je o jednom od najvećih ulaganja u neku hrvatsku IT firmu i svakako najvećem za iStudio, tvrtku koju su 2009. osnovali Daniel Ackermann i Tomislav Grubišić i razvili u agenciju koja danas ima 50-ak zapolenika i urede u Srbiji i Bosni i Hercegovini, a uskoro će i u zapadnim zemljama. Iako su njihov najveći forte Facebook i društvene mreže u cjelini, a posebice oglašavanje na njima (popis klijenata je svojevrsni tko-je-tko hrvatskog biznisa), iStudio razvio je i brojne druge projekte i proizvode, od kojih su svakako najzapaženiji Mediatoolkit, alat za otkrivanje i predviđanje najpopularnijih sadržaja na webu, Socialnumbers.com, u osnovi vrlo specijalizirani portal za Facebook statistiku, te Socialpuzzle, proizvodi za stvaranje dodane vrijednosti na Facebook stranicama.

Ovo je jedna od rijetkih stvari u kojoj je Hrvatska među najboljima...

Koliko dobro su savladali pravila igre na Facebooku, pokazuje to da su postali prvi hrvatski Facebook Preferred Marketing Developer, što znači da ih je sama Zuckerbergova tvrtka uvrstila među najuspješnije proizvođače alata na toj društvenoj mreži.

Tržište Unije

- Ova investicija će nam omogućiti još brži rast i razvoj kompanije - poručuje Daniel Ackermann.

- Novac ćemo upotrijebiti za širenje naše ekipe, što će značiti i kvalitativni rast, ali i veći kapacitet poslova. Planiramo zaposliti od 10 do 20 novih stručnjaka za internet oglašavanje do kraja godine. Osim toga, počeli smo pripreme za otvaranje novih ureda, ovaj put ne u regiji, nego na Zapadu. Ova investicija će nam omogućiti da se fokusiramo na tržišta Europske unije i Sjedinjenih Država, jer vjerujemo da imamo visokokvalitetne proizvode i usluge koji mogu konkurirati na globalnom tržištu. Već sada možemo parirati zapadnim agencijama i kompanijama, no želimo po kvaliteti biti jedna od najboljih kompanija. Plan nam je otvoriti najmanje jedan, a najviše tri nova ureda u sljedećih 12 mjeseci.

Kako su Ackermann i Grubišić došli do ovako komotne pozicije? Tako što su bili prvi u svom području, iznimno brzo su se razvijali i kvalitetno radili. Ono što su doveli u Hrvatsku - a nakon što su osvojili našu zemlju jednako su se silovito bacili na regiju - jest oglašavanje na društvenim mrežama, a to u nas ponajprije znači Facebook.

Na ideju su došli tako što su u potrazi za načinom reklamiranja vlastitog web-projekta, nakon što su iskušali letke, majice i slično, administratora jedne Facebook grupe zamolili da pošalje privatnu poruku svim članovima s linkom na njihov portal. Promet je skočio 1000 posto, a ono što je najbolje od svega jest da je ta vrsta promocije besplatna. Od te spoznaje do zaključka da bi tu uslugu trebali ponuditi drugim tvrtkama i brendovima nije bio osobito dalek skok.

Kako su krenuli

- Kada smo krenuli, doslovno smo krenuli iz mog stana - prisjeća se Daniel Ackermann.

- Bilo nas je u početku dvoje. Sada, s ovom investicijom, mogli bismo vrlo brzo doći i do 100 ljudi.

Već su oglasili potragu za novim zaposlenicima

Danas se iStudio (što znači Interaktivni Studio) sastoji od odjela za marketing, dizajn, razvoj i projekte, a u sklopu ekspanzije koju tvrtka upravo proživljava od agencije za društvene medije nedavno su postali punopravna, full-service agencija. Budući da će dio ovog svježeg kapitala biti iskorišten za zapošljavanje novih kadrova, na njihovim internetskim stranicama već je oglašena potraga za novim zaposlenicima na usko specijaliziranim pozicijama kao što su, primjerice, traffic manager, back end developer, analytics manager, traffic intern i tako dalje.

Posao kao hobi

- S tim pozicijama bit će nam se lakše bolje organizirati i podići kvalitetu. Naši zaposlenici moći će se specijalizirati u području svoje ekspertize i u svojim segmentima postići najbolje moguće rezultate. Važno nam je i to što ćemo, uz zapošljavanje novih ljudi, investirati u bolje radne uvjete, tako da za radnog vremena i dalje nemamo osjećaj da radimo. Meni i Tomislavu je posao kao hobi, dok radimo, ne gledamo ga kao napor, nego kao zabavu, tako da i kada dođemo doma, ne idemo se baviti nečim drugi, nego opet radimo na kampanjama, mjerimo rezultate, stvaramo proizvode... Svaki dan se događa nešto novo, vrlo je dinamično, posebice sada kad rastemo, i to je fenomenalna stvar u našem poslu, to što ne radiš svaki dan i cijeli dan istu stvar - naglašava Ackermann, čija tvrtka ima otprilike podjednak broj muškaraca i žena prosječne dobi oko 25 godina.

RSG Capital

RSG Capital, kompanija koja je odlučila investirati u iStudio , jedan je od vodećih venture capital fondova u ovom dijelu svijeta specijaliziran za IT sektor. U Hrvatskoj su, primjerice, prije tri godine uložili 1,2 milijuna dolara u tvrtku Pet minuta, točnije u njezin projekt ShoutEm, aplikaciju za kreiranje mikroblogerskih platformi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 00:24