Na koji se način određuje što će vam se na vašem Facebook zidu prikazati? Za to se brine algoritam kojeg neslužbeno zovu 'EdgeRank', a koji kalkulira, između ostalog, koliko ste s nekim bliski, koliko je neki napis popularan među drugima i kada je objavljen.
Bez obzira na dobre namjere tvoraca algoritma, mnogi su nezadovoljni njegovim rezultatima. Facebook je godinama pokušavao uvjeriti korisnike da sami podese kako će im se i što prikazivati, no za to je bilo potrebno prokopati opcije što su rijetki imali volje učiniti.
Na koncu su odlučili doraditi algoritam i danas će predstaviti promjene u vezi "organskog rangiranja" koje se očekuje. Postupak prikazivanja aktivnosti vaših prijatelja bi trebao biti transparentniji, a tvrtke koje koriste Facebook u promotivne svrhe moći će uz pomoć "promoviranih objava", koje se naplaćuju, sa sigurnošću računati da je njihova objava doprla do točno određenog broja korisnika.
U Facebooku vrlo ozbiljno testiraju izvore marketinških prihoda. Prošlog tjedna izvor iz Facebooka najavio je Bloombergu da će se tokom ove godine na "News feedovima" korisnika početi pojavljivati video reklame u trajanju od 15 sekundi. Takvu vrstu oglašavanja Facebook je nedavno isprobao s oglasom za Instagram, s tim da se radi o prvom oglasu koji korisnik vidi na svom "feedu" svakog dana, a koji se pokreće automatski. Takvu vrstu oglasnog prostora Facebook planira prodavati za 2,5 milijuna dolara po danu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....