KARMA

Facebook kupio tvrtku specijaliziranu za prodaju darova putem društvenih mreža

Procjenjuje se da je kupovina Karme dio strategije prema kojoj je cilj fokusiranje na korisnike koji se spajaju na Facebook putem mobilnih telefona

Prošlotjedni uspješan izlazak na burze koji je vlasnicima Facebooka donio popriličnu svotu novaca i učinio ih bogatašima zasigurno je bio dobar poticaj za razmišljanje o daljnjem razvoju i širenju firme.

Jedan od prvih takvih poteza je kupovina tvrtke Karma koja je specijalizirana za prodaju fizičkih darova putem društvenih mreža.

Analitičari procjenjuju da se radi o vrlo dobroj kupovini, jer darivanje je prirođena ljudska aktivnost, a dobra integracija u Facebook pružit će korisnicima kupovanje i poklanjanje darova što otvara tvrtki novi izvor zarade.

Nakon akvizicije Instagrama i Lightboxa , procjenjuje se da je kupovina Karme dio strategije prema kojoj je cilj u budućnosti posebno se posvetiti korisnicima koji se spajaju na servis putem mobilnih telefona.

Naime, popularizacijom smartphonea sve je više korisnika koji se spajaju na popularnu društvenu mrežu putem mobitela, što ne donosi onoliku dobit kao kad se korisnici spajaju putem računala jer Facebook aplikacije najčešće ne prikazuju oglase.

Vijest o preuzimanju objavljena je na blogu vlasnika Karme, a financijski detalji nisu poznati. No, sudeći prema prethodnim kupovinama od strane Facebooka vjerujemo da su obje strane vrlo zadovoljne.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 01:43