BORBA ZA MLADE

Facebook gubi bitku s TikTokom: Prvi put u povijesti im pao broj dnevnih korisnika

Zuckerberg je uvjeren da će se ulaganja u video i virtualnu stvarnost isplatiti, kao i svojedobna ulaganja u mobilno oglašavanje i priče na Instagramu, ali je istaknuo da kompanija tada nije imala tako žestoku konkurenciju

 Justin Sullivan/Getty Images/AFP
Kompanija najveći dio prihoda ostvaruje oglašavanjem, koji im je na kraju 2021. donio 32,4 milijarde dolara
Kompanija najveći dio prihoda ostvaruje oglašavanjem, koji im je na kraju 2021. donio 32,4 milijarde dolara

Broj aktivnih dnevnih korisnika Facebooka pao je u četvrtom tromjesečju 2021. godine, prvi puta u njezinoj 18-godišnjoj povijesti, odražavajući žestoku konkurenciju društvenih mreža za mlađe korisnike.

Facebookova matična tvrtka Meta Networks objavila je da je u tri mjeseca do kraja prosinca zabilježila 1,929 milijardi aktivnih dnevnih korisnika, u odnosu na 1,930 milijardi u prethodnom tromjesečju.

Pad je zabilježen u SAD-u i Kanadi, te u Australiji, Južnoj Americi i Africi.

Prihod je uvećan 20 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, na 33,7 milijardi dolara, pokazalo je izvješće, objavljeno u srijedu.

Kompanija najveći dio prihoda ostvaruje oglašavanjem, koji im je na kraju 2021. donio 32,4 milijarde dolara i bio je veći 19,5 posto nego na kraju 2020.

Neto d...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 21:40