SVE JE DIGITALNO

Počela era novih medijskih platformi

 Srećko Niketić / CROPIX

Predavači su istaknuli da je prilagodba novim medijima presudna za opstanak.

Petar Pavić, direktor Europa Digitala

Jutarnji.hr bit će jači uz Facebook, Nokiju i Google

Jutarnji.hr sedmi je po posjećenosti portal u Hrvatskoj, rekao je Petar Pavić iz Europa Digitala. Ispred Jutarnjeg.hr-a nalaze se Google.hr, Facebook, Youtube, Google.com, Net.hr i Index.hr. Ako izuzmemo strane portale, Jutarnji.hr je treći po posjećenosti, kaže Pavić. Jutarnji.hr će se i u budućnosti razvijati kroz suradnju s drugim platformama, među kojima je Pavić spomenuo Twitter, Nokiju, Microsoft, Facebook i Google.

WinDays10 - Vodeća poslovno-tehnološka konferencija u Hrvatskoj i regiji

Martin Radelfinger, Goldbach Media Group

Tisak mora na nove medijske platforme

I prije izbijanja krize na medijskom je tržištu bio izražen trend pomicanja oglašivača s tiskanih na elektronske medije, a nako što kriza završi oglašavanje u elektronskim medijima nastavit će rasti, ocijenio je u Rovinju Martin Radelfinger iz švicarske Goldbach Media Grupe. Ističe da takvi trendovi stavljaju u nezavidan položaj tiskane medije, koji moraju u svoju ponudu uključivati i nove medijske platforme, poput interneta, mobitela i iPhonea.

Mladen Vukmir, Odvjetničko društvo Vukmir i suradnici

Teško je boriti se za autorska prava

Pravo za novim tehnologijama kasni u prosjeku oko 10 godina. Pravo čeka promjenu poslovnog modela i primjenu novih tehnologija i tek nakon toga kreće u vlastite promjene, kazao je Mladen Vukmir.

Pravnicima je danas jako teško dokučiti što je autorsko pravo, jer se sve počelo brzo digitalizira, rekao je Vukmir. Naglasio je da Twitter ima već 65 milijuna korisnika. U toj mreži informacija utvrditi što je i čije autorsko pravo je vrlo teško.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 08:11