Prolazeći kraj izloga američkog modnog lanca American Apparel mnoge su majke zaklanjale pogled svojoj djeci.
U izlozima njihove trgovine u New Yorku su, naime, postavljene lutke kojima se vide stidne dlake. Kako živimo u doba u kojima je depilacija takozvane 'bikini zone' obavezna, štoviše ne smatra se više ni estetskom već higijenskom potrebom - mnogima je to bio prvi susret sa stidnim dlakama. Pa makar i umjetnim dlakama.
Tri lutke pokrivene samo običnim tanašnim bijelim donjim rubljem stavljene su u izlog u potpuno prirodnom izdanju: prolaznici su u čudu zastajkivali, promet je usporavao. Svi su u čudu gledali u bujne dlake.
U rubrici MODA I LJEPOTA pogledajte prekrasne kolekcije najboljih svjetskih dizajnera na Paris Fashion Weeku 2014.
Prolaznici šokirani crnim trokutima odmah su zatvitali: 'Ovo je pomalo perverzno!'.
Iz modnog lanca odgovorili su: 'Naša je namjera bila pokrenuti raspravu o društveno uvjetovanom pojmu ženske ljepote'.
Okružni menager Dee Myles izjavio je za Observer da je cilj ovako postavljenog izloga 'vratiti sirovost i uzbuđenje u praznik ljubavi, a stiže Valentinovo...'
'Važno je da se u razgovoru o ljepoti i seksipilu odmah upali iskra i znatiželja', dodala je.
NOVI BEAUTY TREND: STIDNE DLAČICE VIŠE NISU NEPOŽELJNE 'Ne moraju sve žene biti ćelave porno dive'
Sve tri lutke su brinete koje nose naočale, a na sve tri se kroz prozirne grudnjake vide i bradavice - dakle, uzbuđenje.
Prodavač u dućanu u kojem se se pojavile ove lutke rekao je kako ih do tog jutra uopće nije vidio, barem ne u ovom izdanju.
Kupci su različito reagirali na postavu u izlogu, jedni su govorili da je to pozitivan korak, femistički - dok su drugi govorili kako je pretjerano, i preplastično, prerealistično.
'Pomalo je uznemirujuće', napisao je jedan kupac na Twitteru. Drugi se ne slaže: 'Mislim da je ovo hrabar potez, pomalo perverzan', a treći jednostavno priznaje: 'JAKO MI SE SVIĐA!'.
Modni lanac, čini se, pokušava zaploviti na novom valu u industriji ljepote koji odbacuje konstantno depiliranje 'bikini zone' (o čemu smo ranije pisali), jer i njihove manekenke reklamirajući donje rublje pokazuju male crne trokute.
U svijetu mode i marketinga American Apparel je poznat po kontroverznim porukama i reklamama: lanac je nedavno lansirao majcu na kojoj je crtež vagine za vrijeme menstruacije.
Taj crtež potpisuje dizajnerica iz Toronta Petra Collins, koja je izjavila da je njena namjera bila 'da u javnosti otvori raspravu o tri tabua: stidnim dlakama, masturbaciji i menstruaciji'.
'Ovaj crtež govori o tome da žene nisu samo podređena bića koja se na ovaj svijet stavljena zato da se u njih - uđe', objasnila je.
'Mi samo moramo kontrolirati svoju seksualnost. Zanimljivo mi je, recimo, kako su prikazi seksualnosti i reprodukcije često sakriveni, a kada se gledaju, gledaju se s gađenjem'.
No, ova kompanija se našla na udaru javnosti jer su za reklame svoje odjeće u više navrata koristili polugole maloljetne modele.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....