‘NAŠE BOLSKE PRIČE‘

Turisti se vraćaju u Bol: Ljepote mjesta predstavljene kroz autentična iskustva mještana

Pogled na Zlatni rat s Vidove gore
 Turistička zajednica općine Bol
Boljani i Bolke svojim gostima nude raznolike sadržaje, a njihovo je mjesto prepoznatljivo po jedinstvenom Zlatnom ratu

Iako je ova sezona izazovna za turizam, mještani Bola su i dalje optimistični, a svoj optimizam prenose i na svoje goste. Turistički djelatnici u Bolu trenutno postižu oko 50% prošlogodišnjeg turističkog prometa. Najviše posjetitelja dolazi iz Njemačke, zatim slijede Slovenci, Česi, Hrvati i Austrijanci, a odmaraju se na 58.950 m² šljunčanih plaža ove općine.

image
Dominikanski samostan snimljen dronom
Turistička zajednica općine Bol

"Obzirom na situaciju možemo biti zadovoljni posjetom. Do Brača prometuje čak dvanaest dnevnih trajektnih linija Split - Supetar i jedna katamaranska linija Split - Bol, a dva puta tjedno (utorkom i subotom) Zagreb je povezan s Bračem avionskom linijom. Početkom kolovoza planira se uvođenje i avionske linije iz Frankfurta do Brača, koja bi bila aktivna do 23.10. Ne bude li većih poteškoća vezanih uz korona virus nadamo se koncem srpnja postići oko 70% prošlogodišnjeg posjeta, a od 24.7, uz već jednu postojeću, očekujemo i uvođenje druge katamaranske linije direktno za Bol. Važno je istaknuti da se pridržavamo svih epidemioloških mjera kako bi se naši gosti osjećali sigurno i ugodno", izjavio je direktor Turističke zajednice Bola Markito Marinković.

image
Vinogradi kod Bola
Turistička zajednica općine Bol

Boljani i Bolke svojim gostima nude raznolike sadržaje, a njihovo je mjesto kod nas, no i u svijetu, prepoznatljivo po jedinstvenom Zlatnom ratu. Ova je plaža, duljine oko 500 metara, jedna od rijetkih na koju se, uz puno poštivanje epidemioloških mjera, može smjestiti oko 2500 kupača. Njezin puni kapacitet je oko 4000 ljudi, a među prvim je plažama u Europi koja je upravo dobila vlastitu, dvojezičnu web stranicu, Zlatniratbol.com, kako bi se gosti što lakše snalazili u ovoj zeleno šljunčanoj oazi.

image
Dominikanski samostan snimljen dronom
Turistička zajednica općine Bol

Ciljano dizajnirani elementi olakšavaju interaktivnu pretragu i pregled ponude na plaži te servisnih informacija, kao i vremenske prognoze u realnom vremenu, no i povezanu ponudu destinacije Bol. Poseban fokus stavljen je na mobilne korisnike, a stranicu je izradila osječka digitalna agencija Simplico.

image
Snimanje pješačkih staza
Turistička zajednica općine Bol

Bol se može pohvaliti i brojnim ostalim zanimljivostima o kojima govore sami mještani, u drugom dijelu kampanje "Naše bolske priče".

Jedanaest atraktivnih videa otkriva zašto svratiti u Zmajevu špilju i na Vidovu goru, gdje biciklirati i okušati se u adrenalinskim sportovima, koji se svjetski poznati teniski turnir održava baš u Bolu, koje kulturne i povijesne ljepote vrijedi posjetiti te gdje pronaći odmor u potpunom miru drevnih maslinika. Videa na atraktivnim lokacijama snimao je Doku Film s redateljem Filipom Bašićem, producenticom Mihaelom Reščić iz Meritum komunikacija, scenaristicom Hanom Klain te koordinatoricom snimanja Đurđom Eterović iz Turističke zajednice općine Bol.

Ovim projektom Turistička zajednica još jednom naglašava važnost uključivanja lokalne zajednice u kreiranje promocije svoga mjesta, ističući da je upravo autohtona priča dobitna kombinacija koja kampanju čini originalnom i kreativnom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
23. prosinac 2024 00:20