Nakon što mu je naplaćeno 165 funti za check in u zračnoj luci, Damian Lloyd iz Walesa tužio je Ryanair i izgubio spor. Na kraju je zaključio kako mu nije žao što ih je tužio, piše BBC.
- Tad sam bio toliko ljut da sam morao nešto pokušati, to mi je uništilo nekoliko dana odmora, rekao je otac dvoje djece za BBC.
Ryanair tvrdi kako je Lloyd odjavio svoju obitelj s leta pa mu je u zračnoj luci naplaćen ponovni check in. Sud je na kraju presudio u korist zračne kompanije koja se navodno pridržavala vlastitih odredbi i uvjeta.
- Zrakoplovna tvrtka pružila je dokaze da se putnik, unatoč prijavi na let 21. lipnja, s leta odjavio 22. srpnja. To je razlog zbog kojeg su isprintane karte bile nevažeće i bila je potrebna nova prijava, stoji u presudi koja je donesena krajem 2023. godine.
Lloyd je za BBC rekao da mu nije žao što je sudjelovao u sporu jer je Ryanair bio nepristojan, a najviše ga je razljutilo što nisu htjeli istražiti što se točno dogodilo.
Lloyd je rezervirao desetodnevni obiteljski odmor na Kanarima u srpnju, prijavio se putem interneta i ostao u šoku kad nije mogao proći kontrolu s isprintanim kartama. Zaposlenik Ryanaira na aerodromu bio je jednako zbunjen, a s obzirom na to da je let bio ranojutarnji nisu mogli nazvati službu za korisnike jer je bila zatvorena.
Obitelj je dobila izbor - pričekati otvaranje službe za korisnike i propustiti let ili platiti nove karte. Odabrali su drugu opciju jer im je rečeno da mogu zatražiti povrat novca. Kad je Lloyd zatražio povrat, zahtjev mu je odbijen jer se odjavio dan prije leta.
- Ryanair je izvukao sve moguće izgovore. Rekli su kako im je žao i ponudili mi 10 posto popusta na sljedeći let da bi me udobrovoljili, rekao je.
Ryanair nije komentirao situaciju.
Komentari (0)
Komentiraj