Više od dva milijuna korisnika pogledalo je novu promotivnu kampanju za Oslo u kojoj turistički ured VisitOslo pokušava na ironičan način uvjeriti turiste da odaberu glavni grad Norveške za sljedeću turističku destinaciju.
- Ne bih došao ovdje, bit ću iskren. Oslo je naprosto... mislim, zar je to uopće grad? Sve je jednostavno tako... dostupno, znate? Nema ekskluzivnosti, započinje priču Halfdan (31), glavni akter promotivnog videa, inače stanovnik Osla.
Zatim nastavlja nabrajati stvari koje, u njegovoj glavi, čine Oslo groznim mjestom za život, ali zapravo savršeno dočarava šarm grada.
- Za 30 minuta možete pješice doći s jednog kraja grada na drugi. Pokušajte to u New Yorku ili Parizu, poručuje.
Osvrnuo se i na kulturne znamenitosti Osla.
- Ne morate čekati dva sata u redovima da uđete u muzej. Zar je opće vrijedan posjeta? A restorani? Ulazite u njih bez rezervacije i odmah dobijete stol. Mislim, što vam to govori?, nabraja Halfdan (31) u ironičnom tonu.
Direktorica marketinga Visit Oslo Anne-Signe Fagereng objasnila je što je poslužilo kao inspiracija za urnebesni video.
- Oslo ima položaj autsajdera kada su u pitanju city break destinacije. Činjenicu da nije toliko poznat i krcat turistima je nešto što bismo trebali isticati kao prednost. Oslo je prošao nevjerojatno pozitivnu transformaciju tijekom posljednjih nekoliko desetljeća, rekla je.
Nova kampanja Osla zapela je za oko marketingašima diljem svijeta, a mnogi su na LinkedInu pohvalili video koji traje nešto manje od dvije minute.
- Stvar je u tome da postoje mnogi profesionalci koji mogu slijediti takve kreativne ideje, ali vrlo malo tvrtki dopušta takvu kreativnost izvan ‘sigurne zone‘, komentirao je jedan korisnik na LinkedInu.
Komentari (0)
Komentiraj