FENOMENALNA REKLAMA

New York Times o Dubrovniku: 'Dođite u jesen, shvatit ćete zašto je toliko popularan'

Reportaža o Dubrovniku bit će objavljena i u tiskanom nedjeljnom izdanju New York Times-a koji ima nakladu dva milijuna primjeraka

ZAGREB - Američki The New York Times (NYT) objavio je atraktivnu reportažu o Dubrovniku preporučujući njegove hotele te ističući bogatstvo kulturno-povijesne baštine.

U reportaži objavljenoj u elektroničkom izdanju NYT-a pod nazivom "36 sati u Dubrovniku" novinar Charly Wilder , koji je ovog ljeta boravio u Dubrovniku, preporuča što se sve može vidjeti i doživjeti u Dubrovniku u tri dana, a za smještaj posebno ističe hotele Excelsior, Bellevue i Dubrovnik Palace koji posluju u sklopu Grupacije Jadranski luksuzni hoteli (JLH) iz kojih su danas i izvijestili o tom članku.

Za Dubrovnik autor članka piše i da 'nije više najbolja čuvana tajna', kao i da ljeti vrvi turistima, ali i ističe da 'ako dođete u jesen shvatit ćete radi čega je toliko popularan'.

Preporuča i vožnju žičarom, isprobavanje lokalnih vina i delicija, shopping mogućnosti, a ono što se, po njemu nikako ne smije propustiti je i najljepši zalazak sunca u Dubrovniku.

Elektroničko izdanje NYT ima više od 25 milijuna individualnih posjetitelja mjesečno, a reportaža o Dubrovniku bit će, kako navode iz JLH-a, objavljena i u tiskanom nedjeljnom izdanju New York Times-a koji ima nakladu dva milijuna primjeraka.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
Linker
26. studeni 2024 17:14