Još jedna iznimno vrijedna objava za Istru - čuveni američki Forbes, jedan od najutjecajnijih medija na svijetu, u svojem je online izdanju objavio veliku reportažu o Istarskom poluotoku pod naslovom ‘Gorgeous And Gourmet: Now Is The Time To Visit Istria‘ - ‘Prekrasna i ukusna: Sada je vrijeme za posjet Istri‘.
Priznata novinarka Ann Abel, autorica reportaže, poziva putnike i avanturiste da posjete i dožive sve što Istra nudi. Opisujući svoje doživljaje ističe široku lepezu gastronomske i kulturne ponude u koju turisti mogu uroniti, uključujući povijesne činjenice i tragove prošlosti. Naglašava slikovite hotele i tradicionalna gastronomska odredišta koja bi putnici trebali posjetiti.
- Forbes je u proteklih deset godina nekoliko puta citirao i pisao o Istri, no najvažniji iskorak dogodio se 2018. godine kada Forbes Istru proglašava jednom od 8 najzanimljivijih destinacija za posjetiti. Od tada imamo redovne objave, a samo u ovoj godini imali smo četiri objave s najvažnijim investicijama i novostima za 2022. godinu, s time da je ova posljednja definitivno kruna svih ovogodišnjih objava. Tako velika i opširna reportaža u tako utjecajnom i medijski izuzetno vrijednom mediju čini značajnu razliku. Pored toga pisala ju je izuzetno cijenjena novinarka Ann Abel, što dodatno diže reputaciju Istre - izjavio je direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević.
PR aktivnosti Turističke zajednice Istarske županije se definitivno pokazuju kao možda i najznačajniji alat komunikacije i promocije Istre i svih njenih destinacija.
Abel, koja je u Istri boravila krajem lipnja ove godine, posebno je istaknula iskustvo vezano uz lov na tartufe kao i samu deliciju.
Tom prilikom je zaključila: „It’s always truffle o’clock somewhere“ (uvijek je vrijeme za tartufe…).
Poseban osvrt autorica daje na dragocjenu i zdravu plavu ribu, istarski sir, ekstra djevičansko maslinovo ulje, specifična vina, destilate te vrijednu gastronomsku ponudu. Ističe da domaćini ne mare puno u koje se doba dana gost pojavi navodeći da je u Istri uvijek pravi trenutak za izraz dobrodošlice koju prati ponuda nevjerojatnih proizvoda.
Vodeći čitatelja kroz Istru Abel dodatno ističe Nacionalni park Brijuni, Pulu, Novigrad i Rovinj.
Forbesov portal na mjesečnoj razini ima nevjerojatnih 56,5 milijuna jedinstvenih pregleda pa objavljena reportaža znači izuzetnu reklamu za Istru, sve njene destinacije i Hrvatsku.
Komentari (0)
Komentiraj