Punih pet stranica u britanskim dnevnim novinama Metro, objavljenim u ponedjeljak, bilo je posvećeno Hrvatskoj. Prilog o našoj zemlji nalazio se unutar njihova novog i vrlo čitanog priloga o putovanjima Escape, koji inače nosi naziv 'Travel Section of the Year'.
Znaju za Uber
U prilogu su istaknuti naši otoci, UberBOAT usluga, zagrebačka dvorišta te celebrity efekt. Što se otoka tiče, u tekstu se navodi da oni jednostavno imaju sve. Bilo da se radi o dupinima, noćnom životu ili obilasku vinarija, svaki otok ima svoj šarm. Navedeno je i šest favorita: Lošinj, Rab, Brač, Kornati, Korčula te je posebno istaknut Obonjan. Uz velike fotografije otoka nalazi se mali tekst o posebnim zanimljivostima: tako se za Lošinj navodi da ondje radi Institut Plavi svijet, koji turistima omogućuje da vide dupine kako plivaju, na Rabu se ističu pješčane plaže na sjevernoj obali otoka, dok se na Braču može sjajno surfati. Korčula nudi fantastična vina, Kornate je odlično otkrivati jedrilicom, a Obonjan je savršen za one koji vole festivale, ali i miran otočki život.
Što se tiče UberBOAT usluge, navodi se kako teškoće s Uberom nisu zaustavile pokretanje njihovih privatnih glisera u našoj zemlji. Zbog toga, pišu, svaki gost može doslovce skoknuti u koktel bar na Hvaru na samo jednu večer ili posjetiti neki od brojnih festivala.
Zagrebačka dvorišta privukla su im pozornost jer se glavni grad ističe upravo svojim tajnim mjestima. Preporučuju gostima da se uključe u manifestaciju 'Dvorišta', a savjetuju im i gdje dobro jesti - u Quahwi, Malom Baru, Zrnu Bio Bistru, Bistru Vještica te Sherry’s Wine & Bites.
Što se celebrity efekta tiče, kao primjer navode otok Hvar. Riječ je o otoku koji voli posjećivati slavna pjevačica Beyoncé Knowles i koji je, tvrde, najbolji za one željne glamura. To je posebno važno jer je Hvar u britanskim medijima nedavno dobio titulu glavne europske party destinacije, a otok se ističe i kao destinacija za 'high-end' turiste.
- Interes Metroa samo je potvrda rastućeg interesa za Hrvatskom kao turističkom destinacijom na tržištu Velike Britanije. Posjetitelji iz te zemlje pristižu u rekordnom broju, pa je broj noćenja od 1. siječnja do 22. lipnja gotovo 36 posto veći u odnosu na isto razdoblje prošle godine - kaže Ivona Grgan, direktorica Hrvatskog turističkog ureda za Veliku Britaniju i Irsku.
Dodaje kako smatra da je dodatnom utjecaju prepoznatljivosti naše zemlje pridonijelo čak 20 novih letova s raznih britanskih aerodroma. Tako British Airways povezuje londonski Heathrow s Pulom, a Monarch avio kompanija Gatwick i Manchester sa Zagrebom.
Postali smo brend
- Popularnost Hrvatske u vodećim britanskim medijima nije iznenađujuća. Specijalni prilog o Hrvatskoj dodatno ističe raznolikost i jedinstvenost Hrvatske kao brenda u britanskoj široj javnosti, što nas čini iznimno ponosnima i sigurnima u razvoj Hrvatske kao destinacije za cijelu godinu - dodaje Grgan.
Metro je nacionalni dnevni list koji pokriva 50 najvećih gradova u Velikoj Britaniji. Novine imaju oko 1,5 milijuna čitatelja svaki dan, a usporedbe radi, New York Times ima oko milijun, i to samo nedjeljom. Specijal Escape ima velik utjecaj na britansku javnost, kažu u turističkoj zajednici. Metro je o našoj zemlji pisao i 2013. godine.
Tada ju je uvrstio na popis pet zemalja koje je idealno posjetiti u postsezoni.
Komentari (0)
Komentiraj