Specijalizirani američki magazin za putovanja Ultratravel u novom zimskom izdanju predstavlja Istru kao jednu od TOP destinacija koje bi neizostavno trebalo posjetiti u 2022., priopćuje turistička zajednica Istre.
Među brojnim renomiranim svjetskim destinacijama svoje mjesto našla je i Istra. U članku u kojem su, uz Istru, uvršteni i poznati Cape Town, Kyūshū i Valencija, područje Pristaništa u Donjem Manhattanu (NYC), zatim Hong Kong, Oslo i Nashville, autorica Lauren Ho ističe da su to najpoželjnija nova odredišta koja bi se trebala naći na radaru čitatelja u 2022. godini.
Autorica navodi kako je Hrvatska često prepoznata po gradovima kao što su Dubrovnik ili Split, dok Istra, poluotok srcolikog oblika, plijeni naslove zahvaljujući svom bukoličkom i valovitom pejsažu, razasutim gradićima na brežuljcima, romantičnim biciklističkim doživljajima te kulinarskim užicima, od tartufa i ekstra djevičanskog maslinovog ulja do vina. Posebno ističe projekt ICARUS, ponudu namijenjenu biciklistima koja omogućava prometovanje vlakom u kojeg putnici mogu unijeti svoje bicikle i na taj način istražiti veći dio poluotoka.
Kao atrakcija spominje se i pulski Zerostrasse s novim liftom koji iz podzemlja vodi do samog srca Kaštela odakle se posjetiteljima Pula pruža kao na dlanu. Između ostalog, Rovinj se izdvaja kao gourmet meka s još jednom, novo osvojenom Michelinovom zvjezdicom koju je uz Monte zaslužio i restoran Agli Amici. Pazin je pak predstavljen na efektnoj duplerici u magičnoj atmosferi izlaska sunca s pogledom na znameniti kaštel.
Sve je to povezano s kontinuitetom u procesu repozicioniranja i restrukturiranja Istre i umrežavanju marketinških aktivnosti s prestižnim svjetskim medijskim kućama, poput: Luxury Travel Magazina, Forbesa, The New York Timesa, a od nedavno i novim partnerstvom s vodećom asocijacijom u segmentu luksuznih putovanja Virtuosom. Raduje nas svaka nova pozitivna objava koja promovira našu destinaciju i potiče putnike na dolazak ovamo kako bi doživjeli jedno nezaboravno iskustvo kao što je to objavio priznati Ultratravel magazin - izjavio je direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević.
Ultratravel magazin namijenjen je imućnijim svjetskim potrošačima, jedinstvenoj i odabranoj publici vrsnih, aktivnih i luksuznih putnika. Distribuira se kvartalno putem najveće svjetske grupacije neovisnih luksuznih hotelskih marki, Global Hotel Alliance (GHA), na adrese 1,2 mil. odabranih članova svjetske loyalty platforme DISCOVERY - GHA. Karakteriziraju ga visoko kvalitetne fotografije i sam sadržaj. Globalna distribucija magazina se vrši putem tržišta: UK – 20%, US – 20%, Azija – 20%, Europa – 15%, Bliski Istok – 15%, Australazija – 10%
Komentari (0)
Komentiraj