Odredite prioritete - odlučite koji zadaci su važni, koji nevažni, a koje možete proslijediti kolegama ili članovima obitelji.
Pazite da dovoljno spavate, vježbate i zdravo se hranite - jer to je gorivo koje će vam osigurati dovoljno koncentracije, ali i motivacije.
Imajte na umu pravilo do 2 minute - sve što možete obaviti u 2 minute (poput, odgovoriti na email ili obaviti kratki telefonski poziv) učinite to odmah i nemojte odgađati.
Napravite popis dnevnih i tjednih zadataka - sve što mislite da ćete zapamtiti ili da se podrazumijeva, odmah zaboravite. Sve, pa i one najmanje zadatke, stavite na papir kako biste ih imali na oku, ali i kako biste stekli bolji uvid u obim dnevnih obaveza.
Oprazno s otvaranjem mailova - izbjegavajte učestalo provjeravanje svoje pristigle elektroničke pošte. Nikako nemojte da vam to bude prva stvar ujutro i posljednja navečer. Umjesto toga držite se rasporeda čitanja mailova oko 11, 14 i 17 sati, savjetuju stručnjaci.
--> NOVA GENERACIJA: NOVA PRAVILA PRILIKOM ZAPOŠLJAVANJA Ovo su stvari koje biste morali znati
Odredite tri najvažnija dnevna zadatka - njih obavite odmah ujutro, dok ste koncentrirani i imate volje, ali i dok vas ostale dnevne obaveze nisu u međuvremenu raspršile na sve strane.
Snaga volja je ograničena - još jedan od razloga da sve važne stvari obavite odmah ujutro. Jer kako radni dan odmiče, tako odmiče i razina motivacije te upornosti.
Naučite reći ne - možda i najvažnija vještina kojom trebate ovladati kako biste konačno imali više vremena i stigli obaviti sve dnevne zadatke. Recite ne svemu što ne spada u vaš opis posla i svemu što unaprijed znate da nećete stići obaviti.
Planirajte vrijeme odmora - mozak treba odmor. Odmaknite se od računala, ukoliko možete - prošećite, razgovarajte s kolegama, pročitajte nekoliko stranica knjige, pogledajte smiješni video klip...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....