Redovito posuđujući omiljeni uzorak 40-ih, dizajneri već desetljećima ciklički u modu vraćaju pepitu, a ove ju je sezone najupornije citirao Alexandar McQueen, najzaslužniji za aktualni vrući status tog dezena. “Houndstooth”, kako Britanci zovu tkaninu s nepravilnim, “potrganim” kvadratićima, najprije se odnosio isključivo na stopostotnu škotsku vunu u crno-bijeloj kombinaciji, no danas se pepita proteže po najrazličitijim materijalima i u širokom sprektru nijansi. Nakon što je Yamamoto, Japanac čija se estetika rijetko susreće s britanskim pedigreom, 2003. posve neočekivano pepita uzorku posvetio cijelu kolekciju, njegovi su je kolege ostavili na čekanju nekoliko sezona. Sve do nedavno, kada je McQueen dosljedno cijelu svoju kolekciju za aktualnu jesen i zimu obojio u prepoznatljivo crno-bijelo. Za razliku od spomenutog dizajnera koji je pepiti pristupio sebi svojstveno, dramatično i odveo je na futurističku razinu, Stella McCartney popularni dezen koristi posve casual, dok Moschino i Preen predimenzionirane uzorke uz pomoć strogih klasičnih krojeva vraćaju u atmosferu crno-bijelih filmova.
Za novostečenu slavu “houndstootha” zaslužni su i veliki modni magazini poput Voguea, koji su redom objavljivali priloge o praktičnosti “kockica”, osobito u doba krize kada je sigurna jedino kupnja klasičnih komada koje ćemo moći nositi godinama, neovisno o vladajućim stilskim tendencijama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....