Microsoft pokrenuo zanimljivu kampanju za Titanfall

Prikazane nove snimke iz obećavajuće igre TitanFall

Čini se da je Microsoft pokrenuo misterioznu kampanju kako bi promovirao nadolazeći FPS Titanfall i ukoliko se odlučite ući dublje u “misteriju” mogli biste iz nje izaći bogatiji za Xbox One poklon paket. Nažalost promocija je samo za stanovnike Ujedinjenog Kraljevstva tako da ćemo svi ostali ostati zakinuti.

Korisnik Reddita je bio prvi koji je uočio da je Microsoft “Invitation” reklama drugačija nego prije kada je ona počela trzati i prikazivati dijelove binarnog koda i slike aktovke. Binarni kod je korisnike vodio na nekoliko stranica, a među njima se našla i ona za “Glitch” natjecanje. Navodi se da je natjecanje počelo 23. siječnja, a traje do 23. veljače, te da za sudjelovanje morate biti punoljetni i stanovnik Ujedinjenog Kraljevstva.

“Prijavljeni mora uspješno završiti predodređene korake koji tvore put sa već određenom početnom i završnom točkom. Korake su kreirali Microsoftovi suradnici” – ova izjava je zasad sve što se može naći o samom sadržaju natječaja. Nagrade uključuju “Xbox konzola paket”, “14 Xbox itema”, digitalno potpisane skice, potpisane stripove, skice iz igre i kodove za bonuse unutar igre.

Kroz daljnja istraživanja korisnici Reddita su našli linkove i slike koje upućuju da se radi o promociji za Titanfall. Jedna od njih spominje Hammond Robotics, izmišljenu kompaniju koja u Titanfallu pravi velike mechove, a oglasio se i Respwan na Twitteru da ne daje rješenja kad su ga direktno upitali za promociju. Ovo nije prvi puta da Microsoft radi ovakvu promociju, slično je svojevremeno učinio i za Halo sa “I Love Bees” promocijom.

29. rujan 2024 02:21