Black Friday ili Crni petak je pred vratima. Dan nakon američkog Dana zahvalnosti već se tradicionalno obilježava kao dan kada počinju rasprodaje. I to još od 1932. godine. No, sve je popularniji u cijelom svijetu zahvaljujući online trgovinama.
Ovogodišnji Crni petak, dan kada brojni poznati brendovi spuštaju cijene, obilježava se ovog petka, 25. studenoga. Uoči Crnog petka H&M je, primjerice, snizio najprije cijene hlača i suknji za 20 posto, a jučer i do 30 posto blagdansku, party kolekciju.
Zara i Mango, pak, svoje popuste drže u tajnosti do petka, ali i oni nešto spremaju. Mango je tako prošle godine imao popust od 30 posto na sve. Popuste od 20 do 50 posto ima i Timberland od 25. do 27. studenoga u svim svojim hrvatskim trgovinama, a trgovine Basler, Gerry Weber, Betty Barclay, Camel, Navigare, Centra i Moderato obilježavaju Crni tjedan od 23. do 30. studenoga i svaki dan imaju popuste.
Topshop najavljuje besplatnu dostavu od 24. do 28. studenoga, dok je The Outnet svoj popust produljio do 29. studenoga, a cijene će biti niže i za 85 posto. Crni petak će obilježiti i Aldo, Guess i drugi.
A ekskluzivni popusti do 80 posto jedan dan će trajati na webshopu Abrakadabra.com. Iako je online Black Friday definitivno sigurnije i udobnije iskustvo kupovine potrebno je reagirati na vrijeme. Najbolje je krenuti barem dan ranije, istražiti sve kategorije koje vas zanimaju i željene proizvode spremiti u košaricu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....