Svi oni koji se bave iznajmljivanjem ili unajmljivanjem smještaja putem platforme Airbnb, a takvih je na svijetu više od 150 milijuna, doći će u doticaj s Tinom Kadoićem. Zagrebački je kreativac, naime, u kolovozu zasjeo na poziciju direktora dizajna korisničkog iskustva u najpopularnijem svjetskom servisu za posredovanje između korisnika i iznajmljivača i time, potpuno zasluženo, postao dio svjetske dizajnerske kreme.
Na prestižnu poziciju u Airbnbu, gdje sa svojim timom razvija korisničko sučelje i korisničko iskustvo, Tin Kadoić došao je s velikim brojem utakmica u nogama. Počeo je raditi još kao student i još je za vrijeme studija postao jedan od suosnivača nagrađivane digitalne agencije Brlog, inače sestrinske tvrtke agencije Bruketa&Žinić OM. Prije tri godine prihvatio je izazov vođenja njujorškog ureda jedne od najuspješnijih domaćih digitalnih agencija Five gdje je preuzeo funkciju izvršnog kreativnog direktora. Nije trebalo dugo da ga i njujorška kreativna scena prepozna i prihvati. Ubrzo je postao cijenjeni član tamošnje dizajnerske zajednice, često drži predavanja, piše, sjedi u žirijima raznih natjecanja. Osnivač je i trenutačno najveće njujorške dizajnerske platforme Design First koja broji više od 1200 članova, a posvećena je razmjeni mišljenja i iskustava između digitalnih kreativaca. Uz to, jedan je od “core” članova IxDA, globalne organizacije posvećene razvoju interaktivnog dizajna. Također, sve dok nije napustio Zagreb, predavao je i na Studiju Dizajna.
Upravo je strast prema interaktivnom dizajnu i dizajnu korisničkog iskustva ono što ga je dovelo do Airbnba. Tamo, izjavio je Tin u razgovoru za portal Netokracija, ne zapošljavaju dizajnere interakcija, digitalne dizajnere niti dizajnere digitalnih proizvoda, nego upravo one ljude koji mogu oblikovati cjelokupno iskustvo - online i offline. Oduševljen je i raznolikošću profesionalaca koji tamo rade, kao i načinom na koji se Airbnb brine o svojim zaposlenicima, educira ih, usmjerava i brine se o njihovu zadovoljstvu na radnome mjestu. To je nešto, smatra Kadoić, iz čega bi brojne domaće tvrtke mogle mnogo naučiti.
Priliku za domaće djelatnike u turizmu (kao i one koji bi to tek htjeli postati) Kadoić vidi u Airbnbovoj inovaciji “Experiences”, projektu usmjerenom na kreiranje nezaboravnih turističkih iskustava. Naime, od prošle je godine putem Airbnba moguće rezervirati ne samo smještaj diljem svijeta, nego i najrazličitije “turističke” ture. Tako je, primjerice, osim klasičnih šetnji gradom, u Amsterdamu moguće posjetiti radionicu izrade kobasica, u Londonu završiti tečaj moderne kaligrafije, a u Los Angelesu se priključiti planinarskoj turi koja završava okopavanjem organskog vrta i kušanjem vina. Upravo je takva turistička ponuda ono što Hrvatskoj nedostaje, smatra Tin, jer tko ne bi volio čuvati ovce u Lici, loviti tartufe u Istri ili, pak, naučiti raditi soparnik.
Osim vlastite upornosti, znatiželje i predanosti radu, Kadoić smatra da je za njegov profesionalni rast zaslužna cijela lepeza ljudi s kojima je surađivao: od copywrightera pa sve do stratega i product managera. Vjerojatno je da je i ta svijest o važnosti suradnje, mentorstva i učenja od najrazličitijih profesionalaca iz industrije, ali i šire, zaslužna za njegov profesionalni uspjeh i zvjezdani status koji uživa kako među najcjenjenijim domaćim, tako i međunarodnim kreativcima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....