U petak 3. studenoga točno u 20 sati počinje prvi binge-watch vikend ikad dosad izveden u Hrvatskoj. Čak 48 sati - sve do nedjelje 5. studenoga u 20 sati - sve serije i kultni filmovi dostupni na MAXtv To Go s uključenim Pickboxom bit će besplatne za čitatelje Jutarnjeg.
U maratonu može sudjelovati točno vas 5000 - zato vas HT poziva da se uključite i prijavite čim prije ovdje i uživate u filmskom maratonu s društvom, opušteni u toplim domovima, uz omiljene glumce comfort food te najbolje serije i filmove s hrvatskim titlovima.
UKLJUČI SE U PRVI STREAM ON VIKEND. PRIJAVI SE OVDJE
Korisnici HT-ove Tarife za mlade imaju uključenu Stream On opciju s kojom imaju mogućnost neograničenog strimanja pa neće potrošiti ni megabajt iz svoje tarife gdje god se nalazili. Svi ostali HT korisnici i korisnici drugih operatera trebaju koristiti internet paket iz svoje tarife - zato uključite WiFi, napunite baterije svojih mobitela, laptopa i tableta, zavalite se u fotelju i uživajte!
Televizor s velikom dijagonalom, po mogućnosti i platno, samo je naizgled logičan izbor kada je maratonsko konzumiranje TV sadržaja u pitanju - milenijalci biraju neke druge ekrane. Čak 70 posto ljudi u dobi od 15 do 29 godina za gledanje YouTubea, serija, filmova i dokumentarca okreće se prije svega alternativnim uređajima, a uz to, gotovo polovica gledatelja, njih čak 43 posto, sadržaj gleda na zahtjev, ne mareći za unaprijed najavljene televizijske programe. Osim u udobnosti vlastitog doma, pokriveni dekicom te oboružani kokicama i drugim grickalicama, milenijalci svoje omiljene serije prate na putu do škole i fakulteta, čekajući tramvaj, u krevetu prije spavanja, u čekaonici kod zubara, dok se na drugom ekranu vrte reklame...
PRIJAVI SE
- Prijavi se na apps.jutarnji.hr/nemakraja i osvoji promo kod za gledanje MaxTV-a i Pickboxa 48 sati 3. - 5. 11. 2017.
GLEDAJ LIVE
- Od 3. 11. u 20 sati do 5. 11. u 20 sati ekipa od pet studenata okupit će se u filmskom maratonu. Gledajte ih na jutarnji.hr i FB Jutarnjeg! Donosimo live prijenose nekoliko puta tijekom vikenda
SHERAJ NA INSTAGRAMU I OSVOJI NAGRADU
- Šerajte fotografije priprema za maraton na Instagramu i tijekom Stream On vikenda uz #nemakraja i osvojite super nagrade
Ne toliko davna vremena, kada su se cijele obitelji, podebljane susjedima i prijateljima, okupljale oko jedinog televizora u zgradi željno iščekujući početak programa, danas, četrdesetak godina kasnije, djeluju gotovo nestvarno. Umjesto planiranja svojeg života oko točno određenog dana i sata kada se emitira program koji se nije smio propustiti jer, naime, druge prilike za gledanje nije bilo, televizijski sadržaj danas gledamo kada i kako želimo. Prema istraživanju koje je provela agencija za istraživanje tržišta Hendal, čak 62 posto Hrvata TV i video sadržaj gleda putem računala, tableta ili smartphonea, a taj je trend posebno izražen kod mlađe generacije.
UKLJUČI SE U PRVI STREAM ON VIKEND. PRIJAVI SE OVDJE
Osim razvoja tehnologije i novih platformi za gledanje TV i video sadržaja, što je iz temelja izmijenilo navike konzumiranja najnovijih serija i filmova, i naši su se zahtjevi prema filmskoj industriji izmijenili. Serije koje izlaze jednom tjedno danas su postale prava rijetkost - velika većina produkcijskih kuća svoje najnovije proizvode izbacuje u kompletu - a binge-watchanje postalo je novo normalno. Gutanje dvije do šest epizoda iste serije u komadu, kako se binge-watching definira, guilty pleasure je mlađe generacije, čiji pripadnici više nemaju problem s odustajanjem od izlazaka i druženja kako bi pogledali najnoviju sezonu svoje omiljene serije - u komadu.
Upravo zato HT vas poziva na prvi hrvatski binge-watch maraton koji će za pet tisuća ljubitelja serija i filmova omogućiti da cijeli vikend, 3. 4. i 5. studenoga, svoje omiljene televizijske i filmske junake prate besplatno. Sve što je potrebno učiniti jest prijaviti se putem obrasca na Jutarnji.hr, pričekati mail potvrde, nakon čega se dobiva promo kod koji je potrebno upisati u također besplatnu mobilnu aplikaciju MaxTV To Go. Jedino što vam nakon toga preostaje jest opskrbiti se ićem i pićem i omiljenim društvom.
Veliko Netflixovo istraživanje pokazuje da čak 73 posto ljudi ne vidi nikakav problem u bingeanju, štoviše, smatraju ga u potpunosti normalnom civilizacijskom tekovinom. Zbog toga ne čudi ni da je čak 61 posto ljudi koji TV i video sadržaj streama putem računala, tableta ili pametnih telefona, barem jednom bingealo. Štoviše, broj ultra binge-watchera, onih koji cijelu sezonu serije pogledaju u prva 24 sata od objave, u velikom je porastu: još 2014., kada je izašla druga sezona planetarno popularne "Kuće od karata", čak je 668 tisuća ljudi cijelu sezonu, to jest, 11 sati serije pogledalo u prvom vikendu od objavljivanja.
UKLJUČI SE U PRVI STREAM ON VIKEND. PRIJAVI SE OVDJE
Osim zbog toga što je takav opsesivan način konzumiranja TV sadržaja postao potpuno normalan, ljudi bingeaju i zbog toga što se serije danas kreiraju upravo na način da je teško odlijepiti se od njih - svaka epizoda završava napeto, nagovarajući vas da ne odustanete, a za slučaj da vam to slučajno padne na pamet, morate brzo reagirati jer na većini streaming servisa iduća epizoda automatski kreće a da niste stigli promisliti o tome želite li uopće nastaviti gledati. A u trenutku kad krenete, povratka nema. Uvučeni ste u imaginaran svijet svojih omiljenih junaka s malom mogućnošću za bijeg.
Jednu takvu ekipu, od petero zagrebačkih studenata, koja planira 48 sati našeg binge-watch vikenda provesti zajedno i sudjelovati u maratonu, live ćemo pratiti na Jutarnji.hr.
Svi ostali koji se planirate uključiti u binge maraton šerajte fotografije priprema na Instagramu uz #nemakraja, pokažite nam što planirate jesti, piti, kakvim ste se anatomskim jastucima i dekicama opskrbili i osvojite super nagrade!
UKLJUČI SE U PRVI STREAM ON VIKEND. PRIJAVI SE OVDJE
----------------------------------------------------------------------------------
#nemakraja
HT Tarifa za mlade omogućava ti neograničeno gledanje YouTube, Netflix, HBO GO, Pickbox i MAXtv To Go sadržaja u sklopu Stream On opcije, 6 GB i jednu aplikaciju po izboru koja ti neće trošiti internet iz tarife - Instagram/Facebook/Messenger/WhatsApp/Viber - izaberi koju želiš, mijenjaj je svaki mjesec i nema ti kraja
Projekt je napravljen u produkciji Native Ad Studija Hanza Medije i HT-a, u skladu s najvišim profesionalnim standardima Jutarnjeg
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....