PIŠE TOMISLAV ČADEŽ

Kritičar Jutarnjeg pogledao je ‘Škrca‘ u režiji Lilo Baur, miljenice ansambla Comédie-Française

Comédie-Française 

 Simó Endre/Simó Endre/Profimedia/Simó Endre/Simó Endre/Profimedia
Lilo Baur surađivala je podosta s upravo preminulim Peterom Brookom, kraljem jednostavnosti i možda najutjecajnijim redateljem dvadesetog stoljeća

Tango plešu parovi iz cijeloga svijeta, tako je svake večeri ispred Comédie-Française: parovi posvećeni, parovi u tuzi, parovi posvađani ili pomireni, starice i starci, djevojka i starac, distanciran par sredovječni, dvoje mladih, neprestance se izmjenjuju. Dugo sam promatrao taj prizor s desecima ljudi šarenih u tihom pokretu, pod zvonom opore tuge iz nevidljivih zvučnika te mi se učinilo da boljeg uvoda u kazališnu predstavu i nema.

Pošlo mi je za rukom kupiti najskuplju ulaznicu za Molièreova "Škrca" u režiji slavne Lilo Baur i s izvanrednim Laurentom Stockerom kao Harpagonom, premijerno izvedenoj prije tri mjeseca. Alanfordovski kazano, uvijek ćeš bolje vidjeti iz trećega nego iz...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 16:37