Dubravka Šeparović Mušović sa svojom je stalnom suradnicom, kostimografkinjom Dženisom Pecotić, napravila mali fotosession u kojem je, osim Dženisinih kreacija, koristila i osobne predmete.
Naime, atraktivni vizual zapravo je primadonin oproštaj od recentnih uloga mračnih junakinja, proročice s kuglom u Menottijevu "Mediju", krvoločne Klitemnestre u Straussovoj "Elektri", ispovjedne, rastresene, heroine u Schönbergovu "Erwartungu", a sve uoči, ne tako daleke, njezine nove uloge heroine nacionalne književnosti u djelu hrvatskog skladatelja Frane Paraća...
- Pjevajući i istražujući repertoar 20. stoljeća, susrela sam se s ulogama jakih žena koje su precijenile sebe i svoje mogućnosti te se uplele u sukobe koje nisu uspjele riješiti mudro, nego tražeći žrtve oko sebe i praveći žrtve oko sebe. Takve su uloge zahtijevale od mene velik odmak jer nisam željela ‘postati‘ one, nego ih samo promatrati. Judita je, s druge strane, žena koja žrtvuje prvo sebe; nestrpljivo čekam što ću od nje naučiti - kaže primadona Šeparović Mušović o Marulićevoj junakinji, pobožnoj ženi s povjerenjem u Božji plan, koja je inspiracija libreta istoimene Paraćeve opere.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....