FAKTOR KOJI PRIVLAČI TURISTE

HRVATSKA JE SAVRŠENA KULISA ZA SVJETSKE FILMSKE HITOVE 'Naše destinacije prepoznaju mnoge benefite kada je u pitanju filmska industrija'

 Tonci Plazibat / CROPIX

Posljednjih nekoliko godina postoji jedan vrlo važan faktor koji privlači sve veći broj turista u našu zemlju. To su filmske atrakcije, odnosno popularne lokacije na kojima su snimane svjetski poznate serije, filmovi i televizijski showovi. Danas se sve više govori o filmskom turizmu kao jednom od rastućih turističkih proizvoda i glavnih motiva dolaska u destinaciju. Snažni promotivni efekti postignuti su snimanjem filmova kao što su “Ratovi zvijezda”, “Robin Hood”, “Mamma Mia 2” i dr.

Isto tako, Hrvatska je posljednjih godina bila u fokusu svjetske javnosti zbog planetarno popularne HBO serije “Igra prijestolja”. Tijekom višegodišnjeg emitiranja serijala, Hrvatska turistička zajednica kontinuirano je dovodila brojne svjetske novinare, blogere i influencere u Dubrovnik, Split, Klis, ali i u ostale destinacije koje su predstavljale kulisu ove serije koju je pratio nemjerljiv broj gledatelja diljem svijeta. S ciljem postizanja još boljih promotivnih efekata vezanih uz ovu seriju, HTZ je s HBO-om u predivnom Dubrovniku, na tvrđavi Revelin, za odabrane fanove serije iz 14 zemalja svijeta organizirao posebno premijerno emitiranje posljednje epizode serije. Da su navedene aktivnosti dale rezultate dokazuje je i prestižna nagrada “IT’S MY WORLD Travel Awards 2019.”, koju je Hrvatska osvojila u Kini u kategoriji “Amazing Travel Experiences of the Year”, i to upravo za doživljaj dubrovačke ture “Igra prijestolja”.

“Uz velik broj posjetitelja koji su obišli hrvatske lokacije na kojima su se snimale brojne svjetski poznate serije i filmovi, izuzetno nas veseli što i same hrvatske destinacije prepoznaju mnoge benefite kada je u pitanju filmska industrija. Kvalitetne destinacijske ponude koje se sastoje od posebnih turističkih tura, tematiziranih promotivnih materijala i ostalih sadržaja povezanih s određenom filmskom tematikom privlače brojne obožavatelje diljem svijeta u našu zemlju”, smatra Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Veliku snagu filma i televizije potvrđuju korejske produkcije “The Romantic in Croatia” i “Noonas over Flowers” snimane u Hrvatskoj, koje su našu zemlju promaknule u hit destinaciju u Južnoj Koreji. Veliki promotivni efekti očekuju se i od emitiranja najpopularnijeg južnokorejskog TV showa “Battle trip”, čije je snimanje nedavno završilo u Zagrebu, Splitu i Braču, a u kojem su sudjelovale poznate korejske pop zvijezde Park Cho-rong i Yoon Bo-mi.

Upravo prepoznajući filmsku industriju kao odličan komunikacijski kanal, HTZ je u studenom prošle godine s HAVC-om organizirao američku premijeru filma “Osmi povjerenik”, hrvatskog kandidata za oskarovsku nominaciju u kategoriji najboljeg filma na stranom jeziku. Premijera filma dupkom je napunila legendarnu dvoranu Egyptian Theatre na Hollywood Boulevardu. Bila je to prva međunarodna suradnja ove dvije institucije s ciljem stvaranja preduvjeta za što bolji plasman ovog, ali i svakog budućeg hrvatskog oskarovskog kandidata te promociju Hrvatske kroz filmsku industriju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 08:00