Uz brudet koji su članovi TBF-a , uoči početka turneje, spremali cijelo današnje prijepodne u kafiću Route 66, predstavljen je drugi spot u nizu s najnovijeg albuma “Pistaccio Metallic”.
Riječ je o himni ‘muškom ponosu’, pjesmi “Veseljko” koja je u kratkom roku osvojila slušatelje duhovitim tekstom i glazbom koja brzo ulazi u uho. Kako se i najavljivalo, spot je remake nekadašnjeg videouratka Đavola i njihove poznate balade “Dugo toplo ljeto” pa je na promociju, uz brojne druge uzvanike, došao i frontmen Đavola Neno Belan. Kako je rekao Mladen Badovinac iz TBF-a, to je i referenca na romantiku kakva je bila 80-ih i danas.
- Nismo htjeli pjesmu Đavola povezivati s našom, nego taj spot. Izvaljali smo svakakve ideje što napraviti za ‘Veseljka’ i kako ga snimiti. Pjesma je rađena da bude grandiozan skeč, puno je namjernih muzičkih klišeja zbog njezine tematike. Kad se posluša, ona odskače od ostatka albuma i traži grandiozan spot, ali realno se nema novca napraviti nešto što bi bilo pretjerano u štosu. Pitali smo momke iz Gitka što misle i u razgovoru došli do toga da smo oduvijek htjeli napraviti remake nekog spota. A i oni to već dugo žele napraviti. Predložili su spot ‘Dugo toplo ljeto’ i to je bio pogodak. Igramo se usporedbom romantike 80-ih i danas jer su ljudi danas mnogo otvoreniji. Prije je to bilo puno sramežljivije, a sad imamo pjesmu kao što je ‘Veseljko’. Htjeli smo kontrast, da ne bude vulgarno, nego stvarno zezanje i sve je ispalo super. Scena u kojoj na ploči piše “I love you”, a Saša sjedi u bijelom odijelu i pjeva tekst ‘Veseljka’ kontrast je koji izaziva smijeh. Poanta je zabaviti ljude - rekao je Mladen.
Kako kaže, već na prvo puštanje, originalni spot “Dugo toplo ljeto” odlično se poklopio s “Veseljkom”.
- Ta je pjesma išla na Splitski festival. A spotovi su se tada često snimali u zadnji tren pa se vidi da je napravljen na lokacijama u jednom kvartu u Splitu. Bilo je trč’ malo ovamo, trč’ malo tamo, na Marjan, u ACY... Jedan dan se snimalo i zdravo đaci. Svijet se trudi napraviti što bolju sliku, a mi smo snimili spot u VHS-u radi malo osvježenja - napomenuo je Badovinac.
Osim na “Veseljku”, TBF-ovci su s Gitak TV-om surađivali i snimajući spot za pjesmu “Data”, za što su osvojili Porina, ali i na nedavno snimljenom i hvaljenom spotu “Mater”.
- Nisu momci i Gitak TV naši službeni redatelji, nemamo ni s kim krvlju potpisanu ekskluzivu. No, vratili smo se njima jer se strašno dobro kužimo, imamo isti ukus u nekim duhovitim trenucima, primjećujemo iste detalje. Oni su počeli sa skečevima kao i mi 90-ih, ali su to profesionalnije proveli u djelo. Bolje to rade. Da smo se sreli prije u nekom trenutku, možda bismo sve te skečeve radili skupa. Toliko se kužimo što se tiče tog vizualnog djela. Nije pravilo da će nam raditi svaki spot, ali zasad je to tako - tvrdi Mladen.
Nakon “Veseljka” TBF i dalje planira snimati spotove za pjesme s posljednjeg albuma, a iduća je na redu “Uvik kontra”.
- Što se mene tiče, ja bi snimao za svaku, pa makar samo stavili kameru i sve odradili u jednom kadru, jer mi je svaka napeta. “Pistaccio Metallic” producirali smo sami i kad je o tom dijelu riječ, mislim da je to najbolje snimljeni album te da zvuči najbolje od svih - siguran je Badovinac.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....