Lisinski subotom osvanuo je u srijedu kao koncert u povodu 30 godina uspostave diplomatskih odnosa Italije i Hrvatske. Mi smo dali Zagrebačku filharmoniju s Ivom Lipanovićem i sopranisticu Auguštan, a Italija poznatog tenora Vittorija Grigola. Operna glazba bila je razlog punoj dvorani, a bučna odobravanja znak da se publici koncert svidio.
Četrdesetpetogodišnji Grigolo neobičan je pjevač poznat ne samo po repertoaru lirskih i spinto uloga, nego i po svojem koketiranju s rock glazbom, a bavio se i postavljanjem opera na neuobičajenim lokacijama, poput željezničke postaje u Zürichu ili zračne luke u Milanu. Neobičan je i na koncertnom podiju koji pretvara u ekshibiciju komunikacije s publikom, kreće se žustro, a svaku ariju predstavlja i doslovnom glumačkom akribijom, pa će tako u trenu skinuti košulju i pokazati atletske mišiće junačkog Trubadura! Naravno da se takav pristup dijelu publike više sviđa od tradicionalnog koncertnog ponašanja, kao i njegove srčane vokalne interpretacije koje je demonstrirao u pregršt lirskih i spinto arija. Sve je otpjevao bravurozno, prodornim glasom ponešto oštre boje, dugim dahom te snažnim visokim tonovima, ali mjestimice i kombinacijom naglih dinamičkih skokova.
Najljepše je odzvučao Puccinijev Cavaradossi, kojemu nije trebalo pomagalo sceničnosti. 24-godišnja Darija Auguštan bila mu je odlična partnerica u duetu iz "Ljubavnog napitka" i u napitnici iz "Traviate", a sama je požnjela uspjeh šarmantno otpjevanim valcerom Musette iz "Boema" te suptilnom interpretacijom arije Magde iz "Lastavice". Piana njezina lijepa, zaobljenog soprana bila su čujna. Orkestar sa spretnim Lipanovićem samostalno se iskazao kreativnim solo gudačima u Intermezzu iz "Manon Lescaut". Koncert je završio slavljem talijanske kancone, a ostalo je pitanje zašto nije bilo mjesta za hrvatski glazbeni ulomak.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....