Korisnici glazbene streaming platforme Spotify ove su godine najviše slušali portorikanskog repera Bad Bunnyja (pravo ime mu je Benito Antonio Martínez Ocasio), a njegov album "YHLQMDLG" (skraćeno od 'Yo hago lo que me da la gana', što na španjolskom znači 'radim što hoću') najslušaniji je album na toj platformi u 2020. godini.
Spotify je u utorak objavio pogled na 2020. godinu te je konstatirao da je Bad Bunny na globalnoj razini poslušan čak 8,3 milijarde puta. Na drugom mjestu popisa najslušanijih muških izvođača u 2020. našao se kanadski reper Drake, dok je treće mjesto zauzeo kolumbijski pjevač reggaetona J Balvin (pravo ime mu je José Álvaro Osorio Balvín). Među prvih pet plasirali su se još pokojni reper Juice WRLD (pravo ime mu je Jarad Anthony Higgins) te kanadski pjevač The Weeknd.
Američka pjevačica Billie Eilish ponovno je najslušanija izvođačica na Spotifyju, a slijede je Taylor Swift, Ariana Grande, Dua Lipa i Halsey.
Pjesma "Blinding Lights" The Weeknda najslušanija je pjesma godine, a poslušana je 1,6 milijardi puta. Na drugom se mjestu našla pjesma "Dance Monkey" australske kantautorice Tones and I, dok se na treće mjesto plasirala pjesma "The Box" repera Roddyja Riccha. Remix pjesme "Roses" repera SAINt JHN-a koji je napravio kazahstanski DJ Imanbek plasirala se na četvrto mjesto, a "Don't Start Now" Dua Lipe zaokružuje popis najslušanijih pjesama godine na Spotifyju.
Spomenuti "YHLQMDLG" najslušaniji je album godine, a poslušan je 3,3 milijarde puta. Drugi najslušaniji album je "After Hours" The Weeknda, a popis najslušanijih albuma zaokružuju "Hollywood's Bleeding" američkog repera i pjevača Posta Malonea, "Fine Line" Harryja Stylesa i "Future Nostalgia" Dua Lipe.
BBC piše da je Spotify rekao da su njegovi korisnici ove godine najviše slušali pop glazbu.
Osim što se na Spotifyju može slušati glazba, platforma je dom i mnogim popularnim podcastima, a korisnici su u 2020. godini najviše slušali "The Joe Rogan Experience". Na drugom i trećem mjestu našli su se "TED Talks Daily" i "The Daily". Na četvrto se mjesto plasirao "The Michelle Obama Podcast", dok se na petom našao "Call Her Daddy".
Kada je riječ o žanrovima, korisnici su najviše slušali podcaste iz kategorije "Društvo i kultura", kategoriji u kojoj se za pozornost i uši slušatelja rame uz rame bore horor priče i audio kuharice. Drugo mjesto zauzele su "Komedije", dok je na treće mjesto dospio žar "Život i zdravlje". Četvrtoplasirani je žanr "Umjetnost i zabava" dok je na pet mjestu žanr "Edukacija".
Korisnici su tijekom ove pandemijske 2020. više slušali "nostalgične" kompilacije te kompilacije koje su tematski bile vezane za rad od kuće. Na tom tragu, porasla je i slušanost podcastova koji su se bavili mentalnim zdravljem i opuštanjem poput "Unlocking Us with Brené Brown" i "Get Sleepy: Sleep meditation and stories". Kako je dobar dio svijeta tijekom godine zbog karantena, lockdowna i društvenog distanciranja uglavnom bio kod kuće, Spotify kaže da je porastao broj korisnika koji su se na platformu prijavljivali od kuće te koji su na platformu prijavljivali putem konzola za igranje videoigara. Također, porastao je broj slušatelja pjesama i podcasta koje je su radili crnci, poglavito zbog globalne ekspanzije pokreta Black Lives Matter. Spotifyjeva kompilacija "Black Lives Matter" poslušana je više od 64 milijuna puta, a korisnici su tijekom godine napravili gotovo 65 tisuća kompilacija koje su naslovili ili "BLM" ili "Black Lives Matter".
Spotify je također objavio da je više mladih ljudi starih između 18 i 24 godine ove godine prvi puta poslušalo neki podcast. Kad smo već kod podcasta, Spotify kaže da se najviše slušaju između 6 i 9 sati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....