ENNUI

Orkestracijski najambiciozniji barokni pop Pavela i bivšeg odvjetnika Aljoše Šerića

 Filip Gržinčić.
Posrijedi je aranžmanski i orkestracijski najambiciozniji album Pavela, efektno ukrašen sočnim puhačima

Grupa Ramirez je odavno završena priča Aljoše Šerića koji je nedavno zaključio i svoju odvjetničku karijeru kako bi se posve posvetio glazbi pa je realitvno brzo nakon intropsektivnog solo albuma s dovratka krize srednjih godina, "Što ćemo raditi do kraja života" (2019), stigao i peti album grupe Pavel koju zajedno vodi sa suprugom Antonijom.

Posrijedi je aranžmanski i orkestracijski najambiciozniji album Pavela, efektno ukrašen sočnim puhačima, elegantnim gudačima, finim dionicama klavira, uletima električne gitare i timpana. "Ennui" sadrži u sebi nešto od onih sjajnih američkih baroque-pop klasika iz kasnih 60-ih i country-pop albuma ranih 70-ih te očijukanje sa soulom i americanom, ali i srodnost s radovima britanskih sastava poput Prefab Sprouta, Beautiful Southa, Belle & Sebastiansa i The Zutonsa. Nadalje, Aljoša kao da je karantenu iskoristio za poduku od autora hitova ABBA-e pa uspješno revitalizira i ideju o onome što bi hrvatska zabavna (pop) glazba ponovo mogla i trebala biti.

Ovo posljednje je i najriskantniji potez Aljoše i Antonije čijem je zvonkom glasu nemoguće odoljeti jer bi ih neki "čistunci" mogli prekrižiti kao "prodane duše", a što je posve pogrešan kut slušanja albuma "Ennui" s decentnim preplitanjem zanosa ljubavi, depresije zeitgeista i osobne melankolije.

Nažalost, trećina pjesama prolazi nezamijećenopa je "Ennui" valjalo skratiti za tri-četiri skladbe ili rastaviti na dva mini-albuma s razmakom od pola godine u izdavanju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. prosinac 2024 09:30