Tko pozornije prati karijeru The Black Keysa zapazio je da je Dan Auerbach producirao i hrpicu soul albuma drugih izvođača. I The Black Keys su koketirali sa soulom, no nikad toliko široko i duboko kao na "Ohio Players" koji se bitno razlikuje od prethodnog blues-rock albuma "Dropout Boogie" i većine drugih izdanja tog dua iz Akrona, Ohio. Naravno, kao što blues The Black Keysa nije uobičajeni ili ordinarni blues, tako ni njihov soul nije standardni ili tradicionalni soul.
"Ohio Players" više je garažni rock‘n‘soul album s dovoljno plesnih momenata da noge rade same od sebe, a mjestimice prožet i old school hip-hopom, zahvaljujući suradnji s Beckom i manje poznatim likovima po imenu Juicy J i Lil Noid. Gosti su i Dan The Automator iz Gorillaza te Noel Gallagher, što album "Ohio Players" povremeno odvlači i u beatlesovsku pop-psihodeliju, čak i surf. Auerbach i dalje ima žicu za jake melodije što je uz toplu, organsku produkciju glavni adut albuma "Ohio Players". Ipak, kao cjelina, unatoč zabavnosti i zavodljivosti, nekako je manje koherentan od prijašnjih izdanja The Black Keysa i osobno manje dojmljiv od "Dropout Boogieja" na kojem su gostovali Billy Gibbons iz ZZ Topa i Greg Cartwright iz Reigning Sounda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....