‘VAMPIRE WEEKEND‘

Forte ovog njujorškog benda su i oštroumnasocio-politička promišljanja pjevača koji je pohađao prestižno sveučilište Columbia

Ezra Koenig, Vampire Weekend

 Rebecca Sapp/Getty Images/Profimedia/Rebecca Sapp/getty Images/profimedia
Vampire Weekenda lako i pitko uvezivanje art-rocka, afro-popa, R&B-a, folka i alter-popa u koherentnu cjelinu...

Vampire Weekend je jedan od onih novih njujorških sastava koji se u ovom stoljeću svježe i originalno nadogradio na temelje tamošnjeg novog vala zbog čega ga se često uspoređivalo s Talking Headsima, ali i world music putešestvijama Paula Simona. Nakon odlaska multiinstrumentalista Rostama Batmanglija, autorski dio posla još je više na sebe preuzeo maštoviti gitarist, pjevač i tesktopisac Ezra Koenig koji je i svojevrsna inačica Davida Byrnea za 21. stoljeće, a što je rezultiralo i izvrsnim četvrtim, dvostrukim albumom "Father Of The Bride" (2019).

Nekako ih se moglo povezati i s nasljeđem The Banda pa britanskih Kinksa i Beatlesa premda je forte Vampire Weekenda lako i pitko uvezivanje art-rocka, afro-popa, R&B-a, folka i alter-popa u koherentnu cjelinu, povremeno i s oštroumnim socio-političkim promišljanjima Koeniga kojem, kao ni ostatku benda, nije škodilo što je pohađao prestižno sveučilište Columbia. "Only God Was Above Us" manje je dojmljiv od prethodnog albuma, no pitkost pjesama spašava Vampire Weekend od simfo-rock napornosti ili kompliciranosti, a efektno je i što uz tako poletne melodije idu Koenigovi prilično pesimistični stihovi te nostalgični pogled u retrovizor bolje rock prošlosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. travanj 2024 14:20