Svjetski, a naše - to je prvo što će vam pasti na pamet kad čujete odlične ritmove zagrebačke instrumentalistice i pjevačice Sanje Šiljković, koja djeluje pod imenom SUN U. Djevojka koja glazbu obožava otkad zna za sebe te komponira još od osnovnoškolskih dana već se s prva tri singla pozicionirala među predvodnike novog pop pokreta u Hrvatskoj.
Iako je SUN U prilično novi projekt, Sanju smo već imali prilike upoznati kao pjevačicu benda Lollobrigida, s kojim je snimila njihov drugi album. Ulaskom u 2018. godinu započela je novo životno razdoblje te ambiciozno krenula u solo vode.
Sanja se nedavno našla i na kompilaciji ženskih kantautorica - Femme Nouvelle - jedinstvenom projektu na domaćem tržištu koji okuplja 11 naših kantautorica, redom vrsnih autorica i umjetnica, koje tvore novi domaći glazbeni val - ženski val.
SUN U se, osim kantautorstvom, bavi i 2D/3D animacijom te postprodukcijom, a te dvije ljubavi odlučila je spojiti lani kad je sama napravila spot za autorsku pjesmu "Hurricane". S 20 godina dobila je nagradu Status glazbene unije za najperspektivnijeg mladog glazbenika, a ove godine na Rock&Off-u osvojila je i priznanje struke s nominacijom za elektro izvođača godine (u konkurenciji s bendovima Nipplepeople i ABOP).
Novi singl "Double Trouble" Sanjina je vizija i interpretacija svevremenskog hita "Should I Stay or Should I Go" benda The Clash. Glazbu i aranžman osmislila je sama SUN U te odsvirala sve na traci, a mix i master odradio je Vedran Kovačić - Beli.
- Nikad nisam imala u planu napraviti obradu neke stvari, ali sjećam se momenta - doma sam gledala neki film i kad sam stavila pauzu da si skuham kavu, ulovila sam se kako tiho pjevam tu stvar koja je svirala taman kad sam zaustavila film, ali pjevam je u dvostruko sporijem tempu i samo su mi osvanuli neki drugi beat i melodija u glavi. Rekoh 'wow', ovo totalno funkcionira u nekom drugom aranžmanu, mogla bih to probati isfurati! I eto, tako se dogodila pjesma - kako sam je razrađivala, totalno mi je nestao originalni feeling pjesme, tako da sam je počela osjećati kao nekakav unutarnji sukob s unutarnjim 'demonom', a ne kao ljubavnu pjesmu.
U spotu je prikazan taj moment, dvije Sanje u istom kadru, koje se sukobljavaju, jedna je naživcirana jer joj netko (ja) prigovara, dok druga (ja) ne može otrpjeti da ne istrese van sve iz sebe. Tu je i muški lik koji simbolizira tog unutarnjeg demona, a uz borbu s crnim tkaninama i maskom s rogovima sve izgleda kao neko preneseno značenje, slikovito popraćeno - biti razapet i suspregnut, sama borba i natezanje između osjećaja, odluka i želja u konačnici - objasnila je SUN U.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....