BILA JE LEGENDA

Večeras na HRT-u gledajte dokumentarac o neprežaljenoj glumici: ‘Do svjetske slave uzdignuli su je- mafijaši‘

Marilyn Monroe

Courtesy Everett Collection/everett/profimedia/Courtesy Everett Collection/everett/profimedia
Serija redatelja Iana Ayresa detaljno prikazuje i analizira intimni psihološki profil Norme Jean Baker

Kako je Marilyn Monroe postala jedan od najvećih seks-simbola u povijesti? Što je navelo sramežljivu djevojku iz Kalifornije, koja nije bila posebno talentirana, da postane neodoljivo privlačna platinasta plavuša i globalna zvijezda? Kako je postala legendarna ljepotica, sposobna naći ravnotežu između nevinosti i putene senzualnosti - žena koja i danas očarava publiku? Kako je to postigla i koju je cijenu platila za to?

Na sva ta pitanja pokušali su odgovoriti autori trodijelne dokumentarne serije "Marilyn Monroe, slavna pod svaku cijenu", koju premijerno prikazuje HTV na svojem Drugom programu, od nedjelje 6. listopada, u 20.15 sati.

Serija redatelja Iana Ayresa detaljno prikazuje i analizira intimni psihološki profil Norme Jean Baker u razgovorima sa psiholozima i bliskim ljudima koji nikad dosad nisu govorili za medije.

Serija koja je premijeru imala 2022. godine i dobila sjajne ocjene kritičara, rezultat je desetogodišnjeg istraživanja, a razotkriva mit o Marilyn te daje novi uvid u njezino djetinjstvo i ono što ju je doista pokretalo. Marilyn je čvrsto odlučila da će uspjeti pod svaku cijenu - čak i pod cijenu života - kako bi ispunila prazninu koju je osjećala zbog toga što su je roditelji odbacili.

Na njezinom putu prema uspjehu ključna je bila pomoć iz svijeta organiziranog kriminala, s kojim je bila u kompliciranom odnosu. Mogla se osloniti i na nekoliko mentora - učiteljicu glume Natashu Lytess, agenta Johnnyja Hydea, osnivače Actors Studija Leeja i Paulu Strasberg te mnoge producente, kao što su Joseph Schenck, Spyros Skouras i Stanley Rubin. Marilyn još nije otkrila sve svoje tajne, i do danas je umnogome ostala misterij.

06. listopad 2024 13:23