Svjetski fenomen plišane igračke Labubu, koju je dizajnirao hongkonški dizajner Kasing Lung i koju prodaje kineska tvrtka Pop Mart, uskoro će se pojaviti na filmskom platnu. Naime, kako javljaju američki mediji, Sony Pictures otkupio je prava za ekranizaciju tog kineskog brenda i pokrenuo razvoj dugometražnog filma, s mogućnošću da projekt preraste u franšizu. Sony Pictures se odlučio za tu akviziciju nakon što su popularne kolekcionarske figurice tokom protekle godine postale globalno popularne. Film je još u ranoj fazi i još nema glumačku postavu kao ni producentski tim.
Igračka Labubu inače pojavila se na tržištu 2015. godine, ali su male plišane figurice s prepoznatljivim očnjacima doživjele eksploziju popularnosti tek nedavno. Tome su pridonijele i preporuke celebrityja, posebno iz svijetu K-popa: primjerice, pjevačica Lisa iz grupe Blackpink izjavila je da je igračka Labubu "njena beba". Također, igrač NBA-a Dillon Brooks uočen je nedavno kako nosi Labubu na lančiću pri dolasku na jednu utakmicu play-offa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....