NOVA FAZA RATA NA TRŽIŠTU

Sadržaja će biti manje, reklama više, a evo i što će biti sa cijenama pretplata

Sve je počelo pionirskim potezom Netflixa, koji je političku dramu ”House of Cards” 2013. godine lansirao na potpuno novi način

 Riccardo Milani/Hans Lucas/Hans Lucas via AFP
Vrhunskog sadržaja ima napretek, samo što ga je sve teže naći u poplavi mediokritetskih sit-coma, derivativnih filmova i lavini true-crime dokumentaraca

Ako se sve češće nakon napornog dana na poslu nađete na kauču kako bjesomučno skrolate kroz stotine i stotine serija i filmova na Netflixu, Disneyju i HBO-u pa nakon pola sata kopanja frustrirano zaključite - "Pa ovdje nema ništa za gledati" - niste jedini.

Streaming utrka kojoj smo svjedočili zadnjih desetak godina rezultirala je nikad većim brojem naslova - i naizgled nikad manjim brojem kvalitetnih naslova. To je, naravno, tako samo na površini. Vrhunskog sadržaja ima napretek, samo što ga je sve teže naći u poplavi mediokritetskih sit-coma i derivativnih prigodničarskih filmova, lavine true-crime dokumentaraca i seksualiziranih reality spektakala koji su naštancani ponajviše zato da se - pojednostavljeno rečeno - dostignu zacrtane brojke zbog investitora s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. listopad 2024 09:46