U medijima je CineStarova akcija "Produženi ludi vikend" dočekana s ushićenjem. "Veliko platno je ‘In‘" mogli ste pročitati posvuda, a svi su članci sličili jedan na drugi, naravno, kad ih je sastavljao CineStarov marketinški tim. Brojka od 120 tisuća gledatelja u četiri dana prikazivanja - od 13. do 16. listopada - zbilja je djelovala moćno, jedini je problem što je bila suviše zaokružena, ne znamo je li ih bilo 119.500 ili 117.100.
Još bi bolje bilo da su nas obavijestili koliko ih je točno bilo po pojedinom multipleksu, kao da nikad nisu vidjeli američke izvještaje u kojima se zarada po pojedinom prikazivačkom centru navodi po posljednjeg centa. Valjda su smatrali da nam je i okvirna cifra dovoljna, a jednom ćemo valjda dočekati da s nama postupaju kao...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....