U glasovitom trileru "Collateral" Michaela Manna glavni junak taksist pokupi nasumičnog putnik. Uskoro shvati da je njegov putnik ubojica, da ga kani koristiti kao prijevoz, a potom smaknuti.
Junak španjolskog trilera "Sva imena božja" također je taksist kojem je namijenjeno da bude kolateralna žrtva. Santi (Luis Tosar) nađe se na madridskom aerodromu u trenutku bombaškog napada. Poveze put bolnice čovjeka koji je sav u krvi. Ispostavi se-međutim- da je Santijev putnik jedan od počinitelja napada. Taksist će se ubrzo i sam naći na madridskoj aveniji opasan eksplozivom.
Triler španjolskog redatelja Daniela Calparsora počivao je na nekoliko zanimljivih ideja. Završnica -u kojoj se taksist nađe u ulozi bombaške mule- sama je po sebi mogla biti zaokruženi konceptualni triler. Redatelj i scenaristica Gemma Ventura htjeli su, međutim, šire i više. Opteretili su film sladunjavim i ne sasvim uvjerljivim središnjim dijelom u kojem se taksist i jedan od terorista bratski zbliže. Dojam je da su autori čistoću strukture podredili političkog korektnosti, pazeći da se film ne izvrgne u blaćenje muslimana.
Dok god teče fabula, španjolski je film zanimljiv i pitak. No, kad krene psihologiziranje i produbljivanje odnosa postane patetično otrcan.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....