EKSKLUZIVNI INTERVJU

Govorili su da je sotonist, a resetirao je biznis vrijedan milijarde: ‘Niste mogli ni sanjati o ovome prije 10 godina...‘

John Romero

 Tomislav Kristo/Cropix
John Romero autor je kultnih igara Wolwenstein, Doom i Quake, a bez njega danas vjerojatno ne bi bilo ni Fortnitea

Oslanjajući se na više od 40 godina iskustva u industriji videoigara, renomirani i utjecajni američki redatelj, dizajner i programer John Romero podijelio je s okupljenima na konferenciji "Future Perspectives of Game Development", koja se u ponedjeljak održala u prostorijama Sveučilišta Algebra u Zagrebu, svoje stavove o sadašnjosti i budućnosti igara, najkompleksnijeg pripovjedačkog medija današnjice te industrije koja je 2022. godine, prema nekim procjenama, vrijedila blizu 225 milijardi dolara.

Romero je na konferenciji podsjetio da je digitalna distribucija, unatoč tome što je većina doživljava kao moderni fenomen, bila dio industrije videoigara maltene od 1980-ih godina te da se današnja od te razlikuje jedino po brzini preuzimanja i...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 04:29