Polimac o Maestru

Film koji govori o onome o čemu bi drugi šutjeli, no iz života glazbene zvijezde mnogo je toga izostavljeno

 Supplied By Lmk/Landmark/Profimedia/Supplied By Lmk/Landmark/Profimedia
Cooper je sažeo scenarij na najosnovnije, ideja mu je bila da se sve odigrava između Bernsteina i Felicie, ostalo je sporedno

Film "Maestro" započinje fotografijom u boji, glavni junak Leonard Bernstein je u poodmakloj dobi, sjedi za klavirom i prebire po tipkama, no kad se kamera odmakne, zamjećujemo u drugom planu televizijsku ekipu. Očito je u pitanju dogovoreni intervju, ali ne pretjerano ozbiljan, jer Bernstein skakuće s teme na temu. U jednom trenutku spomene svoju pokojnu suprugu Feliciu Montealegre, žali se kako mu ona nedostaje, ali je zapravo povremeno viđa, ali kao duha, što može potvrditi i njegova domarka. Njihova djeca ne, ona valjda nisu bila toliko vezana uz nju, no Bernstein je sretan kad mu se nešto takvo dogodi.

U narednoj sceni ekran se potpuno zamrači, zato što smo u sobi koja je prekrivena crnim zastorom, a kad ga mladi Bernstein odgrne,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. studeni 2024 21:36