Sudnji dan dogodit će se ovaj petak, a ako želite biti u centru zbivanja, dođite na Zagrebački velesajam. Golemi sajam kreativaca prijetećeg imena održat će se upravo tamo. Na čelu su cijelog projekta Branimir Lazanja, Maro Pitarević i Alan Bahorić.
Kreativci u prvi plan
Svaki od njih dobro je poznat u okvirima domaće marketinške industrije, svaki u svom područuju: Lazanja je dizajner koji je samostalno, u okviru agencija ili s Najlonom, na čijem je čelu, osvojio više od 60 nagrada, Maro Pitarević je uspješan copywriter, ali i pjesnik (njegova je nova zbirka “Kako se kuha govedina” vrlo zapažena), dok se Bahorić bavi PR-om.
Bez poreza
Ideju su dobili kad su shvatili da u Hrvatskoj nedostaje festival ove vrste, koji bi promovirao stvarne ljude s imenom i prezimenom ko...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....