JOHNSON&JOHNSON

Poznati brend nakon 135 godina mijenja logo, jer djeca ne razumiju - kurziv? ‘To je dizajnerski ‘kulturocid‘

 Michaels/Alamy/Alamy/Profimedia

 Colleen Michaels/Alamy/Alamy/Profimedia/Colleen Michaels/alamy/alamy/profimedia
‘Uvijek je malo tužno kada tako ozbiljan posao, u koji je sigurno bilo uključeno mnoštvo ljudi, istraživanja i resursa - rezultira nečim toliko osrednjim‘ komentiraju Iva Babaja i Marko Golub
‘Uvijek je malo tužno kada tako ozbiljan posao, u koji je sigurno bilo uključeno mnoštvo ljudi, istraživanja i resursa - rezultira nečim toliko osrednjim‘ komentiraju Iva Babaja i Marko Golub

Nakon stotinu i trideset i pet godina Johnson&Johnson, tvrtka s globalnim tržištem, mijenja svoj dobro poznati logo. Službeno je objašnjenje iz Johnson&Johnsona da su tome pribjegli jer su druga vremena i da većina djece danas i ne razumije kurziv, te da logo koji je kreiran prije 135 godina danas i nije "najčitljiviji, mnogi ljudi će ga prepoznati ali možda ne i prepoznati što na njemu piše", kako su naveli.

O promjeni dobro poznatog loga te o obrazloženju zbog čega je do toga došlo, pitali smo za mišljenje teoretičara i voditelja galerije Hrvatskog dizajnerskog društva Marka Goluba i dizajnericu Ivu Babaju.

"Novi logo Johnson&Johnsona je tek dio vala tzv. "blandifikacije" ili "obezličenja" koji traje već neko vrijeme, naročito u rebrandingu modnih i automobilskih tvrtki....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 09:26