Bili smo u Veneciji

Ovaj je Bijenale sjajan podsjetnik da je trebalo 127 godina da žene napokon prestanu biti - muze

Apsolutno trijumfalno predstavljanje opusa, kritike su jednoglasne, ono je britansko-portugalske umjetnice starijeg naraštaja Paule Rego. Žene, njihova zadovoljstva i boli, trijumfi i iskušenja, oduvijek su bili njezin fokus

 Sgp/Ddp Usa/Profimedia/Sgp/Ddp Usa/Profimedia
Kustosica Cecilia Alemani "vremenskim kapsulama" pokazuje da u povijesti umjetnosti postoje brojni oblici srodnosti, solidarnosti, uzajamnosti i sestrinstva

Nesumnjivo, ovogodišnja 59. smotra suvremene umjetnosti u Veneciji, svidjelo se to kritici ili ne, ući će u povijest kao ženski Venecijanski bijenale. Prvi put u povijesti venecijanskih bijenalnih prikazivanja predstavlja se više umjetnica i nebinarnih autora nego umjetnika - izbor koji odražava trendove na međunarodnoj umjetničkoj sceni. Posvuda, od Giardinija do Arsenala, a napose na glavnoj skupnoj izložbi "Mlijeko snova" kustosice Cecilije Alemani, dominiraju umjetnice. Spomenuta izložba duguje naziv knjizi Leonore Carrington, u kojoj ta nadrealistička umjetnica opisuje čarobni svijet u kojem se život neprestano iznova osmišljava kroz prizmu mašte i u kojem se svatko može promijeniti i postati nešto ili netko drugi.

...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 12:41