SMRT I GLAZBA

IZ ZAGREBA U PARIZ Kako je Dimitrije Popović spojio pušku i klavir

Dimitrije Popović svojom je nadrealističkom instalacijom predstavio kontekst koji je obilježio razdoblje Prvog svjetskog rata

Nakon što je zagrebačkoj publici u Koncertnoj dvorani „Vatroslav Lisinski“ predstavljena instalacija-objekt Dimitrija Popovića „Pjesma bez riječi“, početkom tjedna je predstavljena i u Parizu.

Kako se ove godine diljem svijeta obilježava stota godina početka Prvog svjetskog rata, Dimitrije Popović svojom instalacijom predstavlja kontekst koji je obilježio ta ratna vremena koja su, s jedne strane bila obilježena strahovitim ratnim stradavanjima, ali su bila i razdoblje velike umjetničke stvaralačke energije – klavir je sredstvo umjetničke kreativnosti, dok je puška isključivo uvijek bila sredstvo rata i razaranja.

U dvorani Segur u sjedištu UNESCO-a, koje je samo po sebi mjesto vrhunske umjetnosti, te je već dom umjetničkim djelima Miroa, Picassa, Giacomettija i niza drugih svjetskih umjetnika, okupili su se predstavnici diplomatskih zborova ali i zaljubljenika u umjetnost koji su razgledavali i fotografirali Popovićevu nadrealističku instalaciju.

Predstavljanju instalacije „Pjesma bez riječi“ prisustvovali su veleposlanica Crne Gore Irena Radović i Vesna Kusin, zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba, partnera izložbe u Parizu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. studeni 2024 21:48