„Kad se trebate brzo kretati“ novi je reklamni slogan njemačke obiteljske tvrtke Böcker, piše The Guardian.
Tvrtka sa sjedištem u gradu Werneu blizu Dortmunda počela ga je koristiti na Facebooku i Instagramu, samo dan nakon krađe iznimno vrijednog nakita iz pariškog muzeja Louvre, piše The Guardian.
Naime, tvrtka je u objavama podijelila sliku dizalice namještaja Agilo, koju su kradljivci iskoristili za ulaz u Muzej.
Lopovi, koji su u Muzej ušli kroz prozor, ukrali su nakit čija se vrijednost procjenjuje na 88 milijuna eura i u manje od deset minuta pobjegli na motorima.
Spomenuti stroj "u minuti" može podići do "400 kilograma blaga na 42 metra - tiho poput šapta", poručuje tvrtka.
Kako prepričava šefica marketinga Julia Scharwatz, ona i suprug, izvršni direktor firme, Alexander Böcker, u nedjelju su čitajući vijesti na internetu ostali "šokirani" kada su na slici iz pljačke slavnog muzeja ugledali jedan od svojih proizvoda.
"Bilo nam je jasno, o dragi Bože, pa taj je čin za osudu i oni su zlouporabili naš stroj. No, kada je postalo očito da nitko nije ozlijeđen, počeli smo se šaliti i zajedno osmišljavati slogane koji su nam se činili smiješnima", kaže Scharwatz dodajući da su im se javili "nebrojeni ljudi - zaposlenici, poslovni partneri, klijenti pa smo pomislili, wow, s ovim moramo nešto napraviti".
I do ponedjeljka je nastala kampanja.
Tvrtka je, nastavlja Scharwatz, 2020. godine mobilnu, prijevoznu dizalicu prodala tvrtki s područja Pariza, koja ju je iznajmljivala. Kradljivci su izrazili interes za korištenje dizalice, no tijekom demonstracije njene uporabe istu su otuđili, što su vlasnici tvrtke prošlog tjedna prijavili policiji.
A kakva je bila reakcija na novu reklamu?
"Mislila sam da će postati viralna, no nevjerojatno je da je postala toliko viralna. Naše objave na Instagramu obično dođu do 15 ili 20 tisuća ljudi, a sada taj broj doseže 1.7 milijuna. To je ludo", priča Scharwatz, pojašnjavajući da je 99 posto reakcija pozitivno.
"Razumijem da to nije svima smiješno, no većina ljudi ovo smatra zabavnim", smatra.
Jedan korisnik Facebooka podijelio je da "marketinški odjel zaslužuje povišicu", dok je drugi PR kampanju okarakterizirao "neukusnom".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....